hey meiden, Ben nu 12 dagen overtijd, en nog altijd geen gevoel van aankomende heb de afgelopen 12 dagen al heel wat testen versleten zowel kv als CB digi, allemaal nega.. had afgelopen dinsdag wel een supervaag lijntje op de kv test maar dat zal dan wel een indrooglijntje geweest zijn aangezien de rest nega is.. sinds 2 weken last van de volgende vage dingetjes 8) - pijnlijke borsten die iedere dag meer pijn gaan doen - super moe - heel veel plassen - GEEN buikpijn zoals normaal 5 dagen voor NOD - GEEN hoofdpijn, heb ik normaal een week van te voren.. - soms pijn in mn rug onderin - soms trekkend gevoel in buik en liezen (banden?) zijn er meer meiden die er zo voor zitten? haha want ik weet het ff niet meer ben benieuwd naar jullie reacties.. liefs X C.
ja ikke ik ben nu 6 dagen overtijd heb pijnlijke borsten, moe, vaak plassen rugpijn en misselijk en diep in mijn hart weet ik dat ik zwanger ben maardie stomme testen zeggen van niet tenminste vanochtend had ik een ieniministreepje dat na een uur weer weg was( je had echt een brilnodig om het te zien) zijn er misschien meer die pas laat na de nod positief tesste?
ik heb stiekem mijn banner toch maar op zwanger gezet ik weet hoe zwanger zijn voelt( heb al 5 kinderen)
ik heb al wel een paar testen liggen met een streepje maar die zijn van clearblue digitaal. de test zelf gaf niet zwanger aan maar de stripjes haaden wel een streepje. aangezien ik daar heel veel over had gelezen op internet dat je die niey mocht meetellen, heb ik de klantenservice gebeld. volgens die mevrouw is er wel hcg maar nog te laag om daat de digimeter gelezen te kunnen worden. hij geeft alleen maar streepjes als er hcg in je urine zit. haar advies was om een gewone clearblue te doen. kruidvat testen geven bij mij nog negatief aan (behalve dat rare streepje vanochtend) ik ga zo maar even de stad in een gewone clearblue halen ( dat word test nummer 8) ik weet gewoon dat ik zwanger ben maar ik wil zo graag een tweede streepje zien
Hoi meiden, Geef de hoop idd niet op. Vrienden van ons waren 3 weken overtijd en ook steeds nega testen. Toen hebben ze een bloedonderzoek gehad bij de huisarts en bleken TOCH zwanger ! Hoop voor jullie beiden dat dit ook zi is. Liefs kweb
hey mira, hier precies zo.. mijn digi gaf ook niet zwanger maar had wel een vaag 2de streepje.. had dinsdag met kv met pipetje getest.. die gaf een heel klein lijntje.. maar omdat de rest nega is beschouw ik hem als negatief... jaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook die 2de streep want ook ik weet gewoon dat ik zwanger ben... durf alleen mn banner nog niet te veranderen.. liefs X C.
Hier nog iemand met een negatest, wel symptonen.... Alleen dit is mijn eerste ronde... Vrijdag, als ik nog niet ongi ben, doe ik een clearblue test en als die nega aangeeft, bel ik de ha...
thanx kweb.. hihi we geven de moed niet op... ben al 9 jaar van de pil af en zolang ben ik nog nooit overtijd geweest.. eehh.. ja als ik zwanger ben..hihi liefs X C.
erg he maar als ik dinsdag nog geen positieve test heb ga ik even naar de dokter, bloedlaten prikken. maar de dame van clearblue zei dat je niet moest afgaan op wat mensen op internet zeiden, cb geeft alleen maar een tweede streep als er hcg in je urine zit. hij zegt alleen niet zwanger omdat cb een hoge concentratie nodig heeft. dus ik denk ook dat jij wel zwanger bent hoor. maar ja we willen zo graag een mooie test om te laten zien he?
haha ja had we vaker gehoord dat CB pas laat posi test... Bij sylvana en Jayden testte ik pas na een week posi.. maar ja die week ben ik allang voorbij... En bij Quirine kwam ik er pas na 18 weken achter dat ik zwanger was.... ppff wil mn banner veranderen maar ik durf niet..hihi liefs X C.
ik wist het bij de eerste pas met 14 weken n bij de andere vier ook pas na 6 weken, was nooit echt bezig met zwanger worden, nummer drie bijvoorbeeld was niet gepland want ik was aan het wachten opmijn ongi na nummer twee op een spiraal te laten plaatsten maardat duurde een beetje lang dus ik naar de huisarts, een beetje zwanger ( 2maanden na de bevalling) maar ik ken mijn lichaam en dat is zwanger nu.
haha ik ken het.. ik twijfel ook niet hoor... bij sylvana duurde het 18 maanden voor ik zwanger was... ze scheelt maar 14 maanden met haar zusje... ik word er een beetje ongeduldig van van dat wachten voor de posi test en dat terwijl je het eigenlijk al zeker weet... liefs X C.
haha, ben blij dat ik niet de enige ben.. ik wacht het nog 1 week af, en doe deze week nog 2 testen en anders ga ik volgende week maandag een afspraak bij de dokter maken.. haha miss ga ik vandaag ook mn banner wel veranderen,,, liefs X C.
hmm ja daar zit wat in ik had ze nog liggen de stipjes van de CB digi... ze hadden alledrie hetzelfde 2de streepje.. de eerste was van dinsdag en de laatste van gister.. ze staan er wel maar niet donkerder dan dinsdag.. dus daar kan ik ook niet zoveel mee liefs X C.
Hallo meiden ik ben nu 20 dagen overtijd en heb al 6 keer getest en ze zijn alle 6 NEGATIEF ik ga volgende week woensdag nog 1 keer testen ik heb de volgende symptomen: HEEL erge rommelige darmen sinds 2 dagen last van me onder rug last van maagzuur vermoeidheid en maagzuur Ik ben een beetje hopeloos geworden van al die negatieve testen. maar ik hoop dat het aankomende woensdag wel posotief is Liefs Tessaa
heb net weer verse testen gehaald nu van de etos en de gewone clearblue. morgen ochtend maar weer testen.