He dames, sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik zit dit allemaal zo te lezen hier en vind het toch wel spannend worden haha! Wat raar zeg dat jullie steeds negatief testen indien je al zolang overtijd bent! Mijn advies: HA bellen voor een bloedonderzoek! Succes meiden! Ik blijf meelezen... Liefs Jeanine
hey sjannienu1 ik ben al naar de HA geweest en die zegt dat ik maar moet afwachten :S en als ik 1 maand of 2 maanden overtijd ben zou hij veder onderzoek doen... maar ik ga woensdag nog 1 keer testen en als ie weer negatief is dan ga ik weer naar de HA en sta ik op een bloed test Liefss
Wat raar dat 'ie niet gelijk een bloedtest heeft gedaan dan? Of kan dat pas bij een bepaald aantal dagen overtijd zijn? Jij bent toch al 21 dagen...da's niet niks! En ondertussen laat 'ie jou rondlopen met onzekerheid! En aangezien jouw pendels ...
hihih ja idd aangezien mij pendels ja hihih maar ik was naar de HA gegaan toen ik 10 dagen overtijd was en toen zei hij dat ik d8 ook al van tjaa daar word je daan mee naar huis gestuurd. maar had een verloskundigen gebeld en die zei dat ik eind deze week een test moest doen en als die negatief was een bloed test maar aangezien dat ik met me nieuwe baan ben begonnen heb ik daar geen tijd voor gehad en ook niet echt aan gedacht ... maar ga woensdag een digitale clear blue halen misschien laat die zien wat ik wil zien hihi
hey tessaa jij zit dus in t zelfde schuitje..hihi.. ik heb ook besloten nog 1 week af te wachten en dan naar de ha.. kijken wat zij zegt.. ben nog nooit zolang overtijd geweest buiten mn zwangerschappen dan.. ga ook voor jou duimen deze week en voor mira.... laat je wat weten als je getest hebt.. liefs X C.
hey C hihi ja precies..het is echt zoo vervelend die onzekerheid maar ik laat het je zeker volgende week weten Liefs
hihihi echt he maar komt goed gewoon volhouden en komt alles goed en ik zal voor je duimen volgende week liefs
hihihi bootsy maar dat had ik ook hoor toen ik 7 dagen was maar nu inmiddels al 21 dagen dus ja ik hoop dat het raak is voor je meid succes
Tja, ik hoop dat ik maar snel ongi word zodat ik weer snel aan de klus kan.. want op een positieve test reken ik nu eigenlijk niet meer...
hmm tja je weet nooit ik had de hoop ook eerst op gegeven maar nu dat ik langer ben komt het een betje terug hihih ik kij wel wat het word liefs
Kan het me ook wel voorstellen hoor... Ik ga vrijdag ook nog een keer een test doen, mits ik niet ongi word, alleen dan van clearblue (heb nu van sensi gedaan) en als ik dan nog niet ongi ben ga ik toch de dokter bellen... zo te horen doet ie dan nog niets. zeker omdat het pas mijn eerste ronde is, maar ik wil het toch van hem horen
Toen ik zwanger was van Roel testte ik ook pas laat positief. Eerst allemaal nega testen. Ik had zelfs ook bloed verloren. Maar mijn temp bleef hoog en dat was heel raar. Na een week of 2 toch positief getest.
nou ik ben nu officieel helemal in de war. heb ik eindelijk een tweede streepje vanochtend, heb ik ook een beetje bloedverlies? het is weer een ministreep maar wel op tijd. ik heb geen buikpijn , het is zeg maar een beetje rood slijm? help iemand?
hey mira, hmm je zou zeggen een klein streepje binnen de tijd is positief wel beetje vaag van dat bloed ik heb nog niet opnieuw getest, durf niet zo goed na al die negative tests.. zag wel vanmorgen dat mn borsten aant veranderen zijn.. andere vorm.. DAT heb ik gehad bij al mn zwangerschappen... dus ja ik zeg nog steeds ik ben zeker weten zwanger.. hihi ook al zegt de test nog steeds van niet liefs X C.