Etos Zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door XXXXX, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XXXXX

XXXXX Lid

9 mei 2011
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben helemaal nieuw hier en begin gelijk met een probleempje :D.
    Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste pil genomen (Yaz), na deze pilstrip was het plan te stoppen :).

Nu ben ik een maand geleden alvast begonnen met Etos Zwanger worden, ivm foliumzuur en voorbereiding op....

Maar nu ben ik tijdens m'n 'stopweek' helemaal niet ongesteld geworden. Ik zou vanavond weer moeten beginnen met m'n volgende strip, wat ik uiteraard niet doe. Maar ergens klopt er iets dus niet.

Weet iemand of de Etos Zwanger Worden pillen invloed kunnen hebben op je cyclus ook als je nog aan de pil bent????

Alvast super bedankt voor jullie antwoorden.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Het lijkt mij niet dat die pillen hier iets mee van doen hebben. Voor zover ik weet zijn het voornamelijk vitaminen. Waarom was je daar al mee begonnen?
    Het is wel vreemd als je na de laatste pil niet meer ongesteld bent geworden, want in principe is er nog niets veranderd (qua stoppen met de pil, dat ga je nu pas doen). Ik zou je ha even bellen als ik jou was. Let er wel op dat dit als je stopt met de pil, vaker kan gaan gebeuren ivm ontpillen en dergelijke.

3. XXXXX

XXXXX Lid

9 mei 2011
    8
    0
    0
    Hi Poema,

Bedankt voor je reactie.

Er is inderdaad nog helemaal niets veranderd. Ik ben sinds deze pilstrip wel de pil 's avonds in gaan nemen ipv 's ochtends. Maar wel heel netjes elke dag.

Ik ben alvast met die pillen begonnen omdat ze aanraden om 8 weken voordat je zwanger wilt worden het best kunt beginnen met foliumzuur. En ik ben eens eerder een jaar gestopt met de pil en was toen heel onregelmatig ongesteld dus dacht begin maar vast met deze pillen voordat ik met m'n pil stop.

Als ik morgen nog niet ongesteld ben doe ik ff een zwtest voor de zekerheid al kan ik het me haast niet voorstellen. En anders bel ik idd de huisarts ff.

Bedankt!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Het lijkt me inderdaad sterk dat je zwanger bent. Maar om het uit te sluiten kun je een test doen. Je hoort gekkere dingen ;)
    En anders even de ha bellen. Want ik zou dit wel op orde willen hebben voordat ik zwanger zou kunnen raken zeg maar. Succes!

5. andereejaa

19 jan 2009
    19
    0
    0
    apeldoorn
    als je stopt met de pil dan moet er toch eigenlijk nog de onttrekkingsbloeding aankomen zoals elke maand. dus ben wel heel erg benieuwd! misschien de spanningen :D

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Toch heb ik van vriendinnen gehoord die ook de etos zwanger worden gebruikten dat hun cyclus in de war werd daardoor. Plotseling lange cyclussen en na het stoppen was het weer prima.
    Denk dus dat het wel aan die pillen kan liggen.

Succes met zwanger worden :)

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Slikte je de pil ook door?? Want dan kan het soms ook wat langer duren voor de ontrekkingsbloeding komt
    Liefs!

8. XXXXX

XXXXX Lid

9 mei 2011
    8
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

Nee ik slikte de pil (bijna) nooit door, hooguit als ik met vakantie ga. Ga morgen de huisarts bellen, mss dat zij ook ervaring hebben met de pil icm de Etos Zwanger Worden.

Had mss toch ff moeten wachten tot ik echt met de pil gestopt wat? :x

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Etos Zwanger worden pillen kunnen je cyclus als je niet aan de pil bent wel degelijk beïnvloeden (zowel positief als negatief). Hoe het zit als je nog aan de pil bent weet ik niet.

Ik ben iig na 3 rondes op gewoon foliumzuur overgestapt.

10. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Mijn menstruaties werden langer toen ik de etos zwanger worden pillen slikte.. Ik ben er na 2 maanden mee gestopt en nu weer gewoon regelmatig ongesteld, dus mijn ervaring was er niet zo goed mee... Succes!!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Vreemd, lijkt me idd het best als je je ha even belt...

12. XXXXX

XXXXX Lid

9 mei 2011
    8
    0
    0
    Vanmorgen een testje gedaan en niet zwanger, had ik ook niet verwacht hoor.

Net bij de huisarts geweest en die vind het idd wel een beetje vreemd. Ik heb hem het doosje "Etos Zwanger Worden" laten zien en hij gaf aan dat dit geen invloed kan hebben. Hij adviseerde zelfs hiermee door te gaan omdat alle vitaminen en mineralen er in zitten die je nodig hebt.

Nu 2 - 3 wkn wachten, anders nog een test doen en dan weer terug komen :(

Afwachten dus.....

Deel Deze Pagina