Hoi hoi Ik zit ff met een vraagje! Ik zit nu op cyclusdag 38 en als ik uitga van een cyclus van 26 dagen dan ben ik nou 12 dagen overtijd geloof ik Want heb het met de calculator van hier uitgerekend dat ik nou een cyclus van 26 dagen had Omdat ik mijn ei op dag 13 had! Maar nou heb ik afgelopen vrijdag getest...was toen 7 dagen overtijd en die was negatief Dat was met een babyboomshop test...weet niet of dit goede testen zijn? Mijn temp blijft wel mooi boven de coverline en normaal als ik ongie word knalt ie ineen keer naar beneden! Dus ik snap er niet zo heel veel van...vandaar dat ik vraag of er iemand naar mijn kaartje wil kijken Zal mijn lijst met syptomen er ook even bijzetten...en ik voel me ook echt zwanger maar de test zegt van niet Mijn klachtenlijstje: * Steeds krampen en steken in baarmoeder/liezen * Af en toe roze/bruinverlies * Heb zere (.)(.) * Veel plassen (ook snachts een paar keer eruit) * Vroeg wakker * Wit slijm af en toe * 's Avonds meer trek in eten... * 's Ochtends niks naar binnen krijgen * Duizelig bij het opstaan * 's avonds steeds eerder moe...Rond een uur of 9 al te knikkebollen * Na het eten misselijk...en als ik niets eet ook * Hoofdpijn * na een klein beetje inspanning pijn in mijn onderrug * Verhoogde temp en overtijd!! Ben ook iedere morgen weer benieuwd wat mijn temp doet Ik ga vrijdag weer testen!! Als ik weer nega test dan bel ik maandag de ha op!
Tja als ik jou klachten hoor en jou temp lijstje zie... denk ik... zwanger... maar ja de test zou het moeten bevestigen... Ik heb geen ervaring met Babyboomshop testen... maar ik meende gelezen te hebben dat die niet altijd even goed zijn.. Ik zou zeggen test morgen vroeg met een kruitvat test (2 voor 5 euro), die geven al bij een lage HCG waarde een extra streepje.. en anders toch even de huisarts bellen.... deze onzekerheid is ook nix succes... ik hoop dat je echt zwanger bent....
Dank je wel voor je antwoord Lauw En ik bel maandag sowieso naar de ha toe...want ik snap er niks meer van wat de cyclussen betreft!
De temperatuur voor de ei is gelijk aan de temperatuur na de ei, dus is er geen sprake van een eisprong. Die daling kan meerdere dingen betekenen. Het lijkt mij meer op een cyste of een mogelijke bbz als ik je spotting zie, en ik kijk naar je vorig kaartje, is je temp niet gezakt.
Ik zou zeggen dat je 31 maart je laatste ei hebt gehad, aangezien je temp sindsdien hoog blijft, en dan zegt die lichte ongi niks.
@staartje, loutjelou & sammie Dank jullie wel voor jullie antwoord Heb idd mijn ei op dag 13 gehad...Had toen ook erge steken En ik hoop ook dat ik morgen posi test Heb van mezelf ook niet zo'n hele hoge temperatuur Hoop niet op een bbz of een cyste...maar ik bel toch maadag naar de ha En laat voor de zekerheid alles nakijken...neem dan ook mijn tempkaartjes mee Dus hou jullie op de hoogte! Eerst maar eens zien of ik morgen ook posi mag testen
senna meisje heb je al getest we zitten in spanning bij nod mei er zijn zelfs mensen die aan het gillen zijn waar je nou blijft nou helaas moet ik zo weg dus zal het misschien vanaaf pas lezen succes met testen think positive he
ja die van je onderschrift ja! FF zal binnen een paar dagen je kruis weg halen, omdat het te lang duurt. Er is geen duidelijke temp stijging... zal mijn kaartjes ook eens laten zien... de onderste van oktober klopt ook niet... dat kruis moet op dag 25 staan, toen ging mijn temp pas echt omhoog. het bovenste kaartje heeft ook een aantal valse kruisjes van FF opgeleverd. hij heeft op dag 18 gestaan, op dag 32.... maar uiteindelijk kwam het dus pas veel later. http://www.fertilityfriend.com/home/16a977