Hallo Allemaal, ik heb even een vraagje en ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. ik ben nu sinds 2 maanden bezig met het gebruik van Clomid 50 mg. vorige cyclus had ik netjes 28 dagen mijn menstruatie. ik had vrijdag een zeurend gevoel in mn buik met steken aan de linker kant. toen heb ik een ovuluatietest gedaan en die was mega positief! daar hebben we uiteraard flink gebruik van gemaakt! maar dit was alwel dag 18 kun je wel zolaat een eissprong hebben?? gisteren nog weer een ovutest gedaan en was minder sterk als de dag ervoor...maar wat kan dit nu zijn wat ik nu heb?? maar nu sinds vandaag dag 20 licht bloed verlies alleen bij het afvegen en een paar drupjes in mn inlegkruisje ook wat opgeblazen buik en af en toe een steek wat kan dit zijn?bloed verlies na eisprong?beginende menstruatie wat dan wel heeeel vroeg begint?of een innesteling? dat laatste zou mischien kunnen aangezien ik niet op de dagen voor dag 14 ovutesten heb gebruikt....(zie hieronder) (tevens op dag 14 en 15 een ovutest gedaan deze was net zoals gisteren heel erg zwakjes positief...) ik hoor graag van jullie hoe jullie er over denken en of meer meiden dit hebben mee gemaakt en waar draaide dit op uit?zwangerschap of toch menstruatie? Liefss Moniek
Ik heb geen ervaring met clobid maar mis heb je hier wat aan deze meiden kunnen je vast helpen: clomid, deel 3!! ‎ En deze staat in het vruchtbaarheid deel . Daar zijn veel meer meiden met dit soort ervaring.
Over Climid weet ik niets, maar ik heb altijd mijn eisprong tien dagen voor mijn menstruatie, dus als dat je vraag is, ja dat kan. De Luteale fase is bij elke vrouw anders. 14 is een landelijk gemiddelde. Het varieert van ongeveer 10 tot 18. Sommige vrouwen hebben zelfs een kortere en dat hoeft ook niet perse kwalijk te zijn om zwanger te kunnen raken.