Cystes... lijkt mij erg pijnlijk!!! mijn menstru is goed aan het doorzetten... al heel wat verloren!!! op dag 8 van mijn cyclus begin ik met ovu-testen
Nou ja het zou best kunnen aangezien ik al vanaf april 2010 met buik&rugklachten rond loop en elke keer afgewimpeld word door de vrouwlijke HA. Nou ben ik bij de mannelijke HA geweest en die onderneemt wel gelijk actie want zoals jullie in mijn andere forum kunnen lezen heb ik vorig jaar augustus enorme kramp gehad, zo erg dat ik bijna flauw ben gevallen van de pijn volgend door 2 dagen lang niet normaal kunnen zitten omdat ik het gevoel had dat ik boven op me baarmoeder ging zitten. Ook dat heb ik aan de mannelijke HA verteld en hij kon er niet bij met zijn hoofd dat ik niet gelijk doorgestuurd ben. Ook is mijn buik aan de rechterkant verhard en ook dat vertrouwde hij niet dus we zullen het zien. Ik heb een afspraak bij de gyn. op 31 januari en dan horen we het wel en dan hoop ik ook dat ze een oplossing vinden voor die opgezette pens! Hij is zo opgezet dat hij me gewoon in de weg zit.
pff ldj, wat een verhaal joh, wel fijn dat je mannelijke huisarts je wel meteen door stuurt en serieus neemt, wel weer balen dat je tot 31 jan moet wachten:S ik wil je wel vast ff suc6 wensen
Ja inderdaad, had nog gevraagd of het niet eerder kon, maar ze zaten helemaal bommetje. dus nu even 2 weekjes geduld hebben. Dank je wel!
Ik heb het ook gehad. Twee weken overtijd, altijd z27 of 28 dagen cyclus gehad en toen ineens na 42dagen ongie. Ik denk bij mij ontpillen.
Ik heb vanmiddag gebeld om te vragen of ik eerder terecht kon ivm dat ik zoveel pijn op het moment heb en het niet nog 2 weken vol houd. Morgen middag kan ik gelijk komen om half 2. Heb ontzettend veel last van me onderbuik, steeds steken links onder in me buik. Me onderrug doet abnormaal Pijn, ben dag in dag uit misselijk, veel duizelig zelfs als ik gewoon op bed lig.. Abnormaal moe.d.. Heel snel buitenadem en heb ontzettend veel last van me benen. Met name de rechter. Dus ben benieuwd wat eruit komt, dat er iets mis is weet ik voor 100% zeker.. Klopt van geen kant.. heb 3 dagen matig verlies gehad en nu alweer wit terwijl dit me laatste dag hoort te zijn. Iemand ervaring met dit alles?
hey ldj, nog steeds geen ervaring er mee, maar het is inmiddels morgen middag geweest en ik vroeg me af of je inmiddels al wat wijzer bent geworden over wat er mis is...... hoop dat je wel iets tegen de pijn hebt gekregen en tegen je misselijkheid!! nou sterkte!! xy
Nou, geloof het of niet, maar het ziet er van binnen allemaal 'perfect' uit zei de gyn. Me eitje zat er aan te komen (die is als het goed is inmiddels gesprongen). Ik moet 31 januari nog te bloedprikken & dan gaan ze me hormonen nog controleren & kijken of het eitje ook daadwerkelijk is gesprongen. Mocht hier verder niks uit komen wil ze me verder gaan controleren ivm schildklier etc.
Heb het al los gelaten en laat het allemaal op me af komen. Ben allang blij dat het allemaal in orde is bij me baarmoeder etc. We zien het allemaal wel.. ben er wel een beetje klaar mee.