Witverlies na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fientje7, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Hallo,

Is het teken van veel witachtige crème (raar beschreven niet?) een goed teken?

Nu op dag 26 van cyclus. Geen idee wanneer eisprong was, misschien 6 dagen geleden, of misschien 12 dagen geleden (niet altijd duidelijk, onregelmatige cyclussen)

Bedankt!!

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    gezien je cyclus kan het zelfs zijn dat je je eitje nog niet eens gehad hebt.. moet vanaf de eisprong ongeveer 14 dagen tellen tot de eerste keer testen...

Ik heb zelf altijd al last van witvloed gehad, maar nu ik zwanger ben.. veel meer..maar kon ook op ongi duiden in mijn geval.. kan dus alle kantnen op wast mij betreft...

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb het al voor de eisprong!!!
    tenminste zit nog niet op mijn 14dg en kijk ook niet na mijn baner omdat ik ook een onregematige cyclus heb!!

is het normaal dat je het voor je ei hebt?
    had gisteren avond wel middenpijn en dacht ook echt dat het we eens mijn eisprong zou kunnen zijn!
    heb verder wel geen last van vruchtbaar sijm!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik denk niet dat witverlies iets hoeft te betekenen. Als het normaal niet hebt, kan het misschien wel een goed teken zijn. Maar ik geloof dat de meeste vrouwen daar wel last van hebben.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    jah dat klopt, toen ik de pil nog slikte had ik er ook gewoon (veel) last van!
    maar weet dus nu niet of het normaal is, heb het nu de laaste 2dg pas gehad!

6. trotsemama2008

6 jun 2011
    86
    0
    0
    ik heb het tijdens mijn zwangerschap niet gehad dus het hoeft niets te betekenen

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb het altijd voor en na mn ei

8. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

ik krijg eerst altijd vruchtbaar slijm en daarna witte ondoorzichtige afscheiding..

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had toen ik zwanger was de eerste week juist geen afscheiding! kwam later!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Gezien de lengte van je cyclussen kun je makkelijk nu pas je ei hebben of moet hij misschien nog wel komen. Zeker als je lf misschien korter is dan 14 dagen. Zou dus sowieso nog maar even klussen.

11. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Tnx all, is ook bij iedereen anders zeker?

Bedankt voor de info!

Deel Deze Pagina