hoii dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x ik snap er niks meer van, had een normaal cyclus van 28 dagen, kon er de tijd op zetten.. nu veel last van witte vloed, voel het gewoon lopen, zere tepels en hardere borsten.. bij de HA geweest en die raad me aan vrijdag nog een thuistest te doen, blijft die nega, dan maandag bloed test.. iemand hier ervaring mee.. we hebben zenuwen pfff groetjess
Heyyyy!! Vervelend die onzekerheid!! Ik ben nu zelf ook 4 dagen overtijd en allemaal negatieve testen terwijl ik ook wel een regelmatige cyclus heb van 28 dagen. En heb ook allemaal van die vage zwangerschaps kwaaltjes.. Hoe voel jij je? Ben benieuwd hoe je testen zijn!! Ik duim voor je!! Groetjessss
hoii meis,, allereerst bedankt voor je reactie.. ik voel me erg onzeker en me vriend ook.. we kennen er niet tegen dat we niets weten, terwijl er veel op duid dat ik wel zwanger ben.. me tepels branden als die eraan komt en me borsten worden met de dag harder en groter.. ik ga ook voor je duimen meis.. wat voor kwaaltjes heb jij? groetjes
Wil ook snel even mijn verhaal vertellen. Was na 16 dagen overtijd enorm onzeker (dacht zelfs aan onvruchtbaarheid), 3 nega testen (van drie verschillende merken)... Bij bloedtest bij HA bleek... toch zwanger! Laat je door die testen niet teveel van de wijs brengen, dat heb ik nu wel geleerd! Succes meiden!
heyy meis,, dank je voor je reactie.. dat beetje hoop hebben mijn vriend en ik ook.. heb veel gelezen dat die testen vaak bij meerdere vrouwen nega blijven en ze toch zwanger zin gefeliciteerd meis groetjes
Af en toe krampen in m'n onderbuik, opgezette buik, uitslag op m'n wangen, veel witte afscheiding, stevige borsten maar niet echt pijnlijk meer gevoelig zeg maar, nagels die alleen afbreken... Pffff om moe van te worden!!! Ik ga denk donderdag testen en als die weer negatief is, bel ik maandag de HA. Wannner ga jij weer testen? Xx
hey coco27,, ik ga vrijdag weer testen.. dat adviseerde mijn huisarts.. ik duim voor je meid en kwaaltjes klinken me bekend.. groetjes
hoii, nog steeds pijnlijke tepels.. branderiger en hardere borsten en meer adertjes op tepelhof.. jij?
Ik heb t zelfde alleen geen adertjes. En vooral erggg moe!! En ook wel heeeel erg rugpijn!!! Pfff!! Ga morgen weer een test halen en vrijdag doen anders bel ik ook huisarts. Kunnen ze in je bloed zien dan of je zwanger bent? xxxx
hey,, ja ze zei dat dat in het bloed eerder en vaker te zien is, bij sommige vrouwen blijven de testen negatief terwijl ze wel zwanger zijn.. zat allemaal raar in elkaar haha.. ik wil mezelf niet te blij maken.. maar toch stiekem wel een beetje voel me ook anders dan normaal.. groetjes
Hoi Meiden Ik ben nieuw hier.. Wij zitten in de eerste ronde.. Nu moest in maandag ongesteld worden.. Tot op vandaag nog niks.. Getest met kruidvat test maar negatief.. Wat raden jullie aan? Na et weekend testen?? Hopelijk kunnen jullie me wat raad geven .. Suc6 voor iedereen en hopen op goed nieuws! Groetjes
heyy meiden,, ik ben nu 2 weken overtijd.. vanmorgen weer getest en weer negatief:x snap er niks meer van.. net bloed geprikt..maandag of dindsdag uitslag..spannend.. heb in 1 keer meer eetlust.. snap er niks meer van xx
Hoi, Ik ben niet aan te pil, maar vanaf deze maand besloten om het niet meer safe te doen.. .. Groetjes
heb je symptonen..? of voel je je anders? mss dat je te vroeg getest hebt.. ik test dus al 2 weken negatief.. en al 2 weken overtijd.. xx
Heeeeyy!!! Ik heb vanmorgen getest.. En volgens mijjjjj zie ik een heeeeeeeel licht streeepje.. Maar ik ga van een negatieve test uit.. Had de HA gebeld en zij vertelde dat veel vrouwen pas na 2 weken overtijd positief testte. Ik test maandag weer, en als ie nou wel positief was, dan moet er maandag toch echt een donkerder streepje aangeven. Ben echt zooooo benieuwd!! Heb jij al getest??? xxxxxxx