Slijm bij innesteling???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chick111, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

    chick111 Lid

    6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo..

    Ik heb een vraagje.
    Vorige week woensdag begon ik een beetje vruchtbaar slijm te verliezen wat steeds meer werd. Heb n super regelmatige cyclus, altijd 28dagen en mijn ei zou afgelopen za zijn. T/m zondag slijm verloren. Ma en di een stuk droger, korrelig en wit. Vandaag net voelde ik dat ik iets verloor. Snel naar de wc en t was flink wat slijm. Maar nu zag t weer hetzelfde eruit als mn vruchtbaar slijm. Net even op de calculator gekeken en exact vandaag geven ze aan als innesteldag.

    Heeft iemand hier ervaring mee?? Verlies normaal nooit slijm na mn ei.
     
  2. xxPetra

    xxPetra Niet meer actief

    andere maanden verloor ik ook slijm na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie. Volgens mij is dit per vrouw en per cyclus verschillend.
    Deze cyclus verlies ik juist bijna geen slijm en gisteren (6dpo) verloor ik ineens helder slijm met een roze sliert erin (smakelijk praatje ;) )

    ik lees dus even mee met je..
     
  3. zeeuwsmeisje81

    zeeuwsmeisje81 Actief lid

    13 dec 2010
    261
    0
    0
    hallo daar,

    Het vruchtbaar slijm is zoals petra al zei zeer verschillend per vrouw.

    ik heb(had) zelden tot nooit duidelijk vruchtbaar slijm gehad:(

    niet echt een antwword waar je wat aan hebt misschien....

    gr mij
     
  4. dbrgrsmr

    dbrgrsmr Actief lid

    24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid

    het kan van de innesteling zijn, maar het hoeft niet zo te zijn...waarschijnlijk heb je de dagen rond je ei extra geklust en daardoor kan het soms ook gebeuren dat je wat extra slijm hebt...ik heb dit zelf ook wel eens gehad, omdat de zuurgraad in je vagina daardoor soms wat verstoord raakt! ik hoop voor je dat het van de innestelin gkomt maar helaas kun je er niks van zeggen!
    ik had de maand voordat ik zwanger was ook veel slijm na mijn ei en de maand dat ik wel zwanger raakte ook...zit niks anders op dan afwachten helaas!

    xxx
     
  5. chick111

    chick111 Lid

    6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Het heeft maar 1 dag geduurt.
    Volgende dag was t weer droog en korrelig, tot nu.
    Had die dag ook veel steekjes, dus nu maar hopen dat t iets is.
    Volgende week weten we meer ;)
     

Deel Deze Pagina