Eerst wel kwaaltjes en nu niet meer..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Linnie1985, Mar 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Misschien maak ik me zorgen om niks, maar het zit me toch ff dwars. Misschien dat jullie meer weten.

Ik heb al kwaaltjes vanaf 3 weken. Ik was er ook al heel snel van overtuigd dat ik zwanger was. Tot vandaag hebben die kwaaltjes aangehouden. Ik was erg misselijk, 's nachts / 's ochtends heel vroeg wakker liggen, moe en soort buikkrampjes.. Maar sinds vanmorgen heb ik dat dus niet meer. Moeheid nog wel, maar de rest niet echt. Is dit iets om me zorgen om te maken? Of kan het zijn dat kwaaltjes opeens even minder worden?
    Er zijn behoorlijk wat mensen die in m'n omgeving de laatste tijd een miskraam hebben gehad, vandaar dat ik me een beetje zorgen maak... :(

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    Hoi!!

Dit kan echt heel goed hoor! Is volgens mij niks om je zorgen over te maken. Ik heb ook goede en slechte dagen... de ene dag heel misselijk, andere dag weer moe enz. geen dag is hetzelfde. heb het hier ook met mijn moeder over gehad en zij wist zich te herrineren dat ze weleens dacht: hehe..eindelijk van die misselijkheid af.. en een week later begon het weer! Zou er niet druk om maken als ik jouw was!

xxx
    Reintje

3. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dit heel erg goed hoor.
    Heb hetzelfde gehad en heb hier zelfs de verloskundige over gebeld.
    Toen ik 5 weken zwanger was waren zo goed als alle klachten weg.
    Zij vertelde me dat ik niks anders kon doen dan afwachten.
    Op de echo met 6.1 weken (die ik door meer kans op een bbz moest laten maken) zagen we een zwangerschap in de baarmoeder, met kloppend hartje.
    Nou, ik kan je vertellen dat het vanaf de 6e week weer raak is met de kwaaltjes. Ik kan geen geurtjes meer verdragen, ben gebroken vanaf het eind van de middag en heb net weer lekker boven de pot gehangen:p...
    Geen kwaaltjes zegt echt niets en heb er een beetje meer vertrouwen in. Blijf je onzeker dan even de verloskundige bellen...

Succes en geniet ervan!!!

Groetjes Claire

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Fijn om te weten dat meer mensen er dus last van hebben.. Vandaag heb ik weer niks gemerkt.. Ik wacht maar geduldig af. Gaat een miskraam altijd gepaard met bloedverlies?
    Verloskundige heb ik nog niet. Het is nog erg pril allemaal.

5. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Het liefst voel je van alles zodat je zeker weet dat je wel zwanger bent en dat alles goed gaat!

Ik heb bij de eerste zwangerschap nergens last van gehad en dacht dat het bij de tweede wel mee zou vallen qua rare gedachtes!
    De ene dag heb ik ook overal last van en de andere dag nergens!
    Heb vertrouwen in je lichaam en de natuur!
    En ben blij dat je niet misselijk bent, want daar heb ik nu wel last van en dat is ook niks, hahaha!!!

6. sylvaan

sylvaan Lid

Feb 16, 2010
    64
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    haarlem
    miskraam gaat niet altijd gepaard met bloedverlies , kan ook pas op de echo zichtbaar zijn dat het hartje niet klopt maar dat het er niet vanzelf uitkomt . maar ik zou me niet al te veel zorgen maken , het gaat met ups en downs de kwaaltjes ! misschien heb je morgen ineens weer van alles en de dag daarna weer niet .

succes !

7. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ik heb echt precies hetzelfde. Had in week drie en vier alle kwaaltjes die je maar bedenken kon, en nu???? Helemaal niks... Ik baal hier verschrikkelijk van, want ik ben zwager na 4 jaar, drie IUI's en één MK... Bij die MK had ik trouwens constant een beetje bloedverlies, men zei dat dit erbij hoorde. Toen had ik ook nergens last van verder, maar nu dus in het begin wel En dan loop ik dus nu te flippen omdat ik nu niets meer voel. Ben wel wat moe idd, maar verder niets. Ik zou me zo graag weer misselijk (=zwanger bij mij) voelen...

Wel fijn om te horen dat er meer zijn die hieraan twijfelen. Ben ik dus niet de enige paranoide zwangere, hihi!:)

8. Janneke G

Janneke G Actief lid

Oct 31, 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    mijn nichtje die had dus pech, die had precies hetzelfde en kreeg dus wel een mk....
    ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt!
    succes, zal voor je duimen

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Haha, nee Minke, je bent niet de enige paranoide zwangere hoor!
    Hier zijn de kwaaltjes al weer redelijk terug. Niet heel erg misselijk maar een beetje weeig. Zaterdag heb ik voor de zekerheid nog een test gedaan. Er stond nu "zwanger 3+" terwijl er de week ervoor "zwanger 1-2" stond. Dus ik geloof dat het wel goed zit. Daar gaan we in ieder geval maar van uit (tot het tegendeel is bewezen).
    Maar spannend is het wel allemaal zeg!

10. fuJ

fuJ Actief lid

Mar 19, 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Bij mij ook heel herkenbaar. Ben vooral erg moe en veel last van buikpijn, geen krampen maar wel zeurende pijn. Dit heb ik eigenlijk al vanaf mijn eisprong. Dacht dus ook heel zeker te weten dat ik ongesteld zou worden i.v.m. menstruatie-achtige buikpijn. Als die buikpijn weg is, maak ik me zorgen. Maar als ik buikpijn heb, maak ik me weer zorgen of het niet op een MK uit zal draaien. Ook hier onlangs 2 miskramen in de directe omgeving. Maakt me heel nerveus! Zou het bij ons wel goed gaan? Succes allemaal! We lopen wel ongeveer gelijk!

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Toch fijn om te weten dat er meer mensen last van hebben! Ik heb mezelf voorgenomen om gewoon positief te blijven denken en ervan te genieten! Hoewel..genieten...sinds vanmiddag opeens heel erg last van duizelingen en hartkloppingen. Was een naar gevoel. Maar moet stiekem zeggen dat ik dat liever heb dan helemaal niks voelen.
    Jij ook veel succes! Ben je ook al toegevoegd aan de november 2010 mama's?

Share This Page