12 dagen overtijd.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Schaapii, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapii

Schaapii Nieuw lid

2 jul 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in April 2013 gestopt met de pil, ik ben in de maanden die erop volgde elke maand netjes op de eerste van de maand ongesteld geworden. Ik ben nu al 12 dagen overtijd en heb al 2 negatieve testen gehad, en blijf toch moe,pijnlijke borsten,licht in mijn hoofd, honger,misselijk, sterker ruiken, last van mijn onderrug en buikpijn houden. Gister heb ik mijn huisarts gebelt om te vragen of ik misschien een bloedtest kon krijgen en mijn huisarts vertelde me nog een week te wachten. Dit kan ik moeilijk accepteren aangezien ik gewoon duidelijkheid wil. Zou het kunnen dat een thuistest bij mij niet aanslaat? Ik hoor er namelijk wel meer waarbij een thuistest negatief was en een bloedtest toch positief bleek te zijn, of moet ik er nu maar vanuit gaan dat een thuistest maar gewoon gelijk heeft? Ik weet het allemaal niet meer, wat denken jullie?

Gr. Gabi

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Weet je zeker wanneer je eisprong is geweest?
    Deze kan soms (zonder reden) later komen en je nod verschuift dan automatisch mee. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.

3. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,heb hetzelfde gehad,namelijk 19 dagen overtijd en 14 dagen overtijd,beide keren had ik hoop,hopelijk ben je zwanger,maar het zijn wel de uitzonderingen op de regel.het lichaam heeft misschien meer tijd nodig om te ontpillen,dit duurt bij de gemiddelde vrouw wel 6 maanden

Deel Deze Pagina