Vriendlief verteld me vanavond dat hij toch graag nu al voor een derde wil gaan!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Eigenlijk had ik het van me af gezet... vriendlief wilde pas als de oudste 4 was voor een derde gaan.. Nou dacht ik dan ga ik nog na dit jaar verder studeren en we gaan trouwen etc etc. Komt hij doodleuk vanavond binnen en zegt spontaan ik zou eigenlijk nu wel voor een derde kleintje willen gaan.. Ik ben helemaal van slag! Zag deze zoooo niet aankomen!! We hebben het de laatste maanden eigenlijk al steeds niet veilig gedaan.. Dus hoopte stiekem elke maand wel... Al zei hij steeds dat hij het pas over 2 jaar wilde deed hij evengoed telkens geen rubbertje om... :p Ik ben van de pil en van de implanon erg ziek geweest vandaar geen anticonceptie van mijn kant op het moment (erge netelroos door hormoonsverandering) Maar nu dat hij het zo heeft gezegd ben ik een beetje van slag... Ik zag het namelijk totaal niet zo serieus aankomen... Het maakt me ook wel angstig hihi:) Onze oudste is bijna 2.5 en jongste bijna 1 jaar....... het is druk maar wel gezellig druk hihi:D:D

Beetje van slag nu!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dusssss?
    Jullie gaan er nu voor?
    Ik zit momenteel in het zelfde schuitje.
    Morgen laatste dagje kraamzorg.
    Tot nu toe is het even hectisch om alles te plannen,gelukkig is ons mannetje heerlijk rustig en huilt echt nooit!!
    Dat maakt het dan wel "makkelijker".
    Vanaf morgen pak ik ook het huishouden weer op,ben benieuwd hoe dat gaat;)
    Het is dus druk maar ook gezellig.
    Kan het nog niet bevatten dat ik moeder ben van 3 geweldige kinderen:D wowwww

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat en succes met het gaan voor jullie 3de wondertje!

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wow super!

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahadat ging hier ook zo
    oudste is 3,5
    jongste 1,5
    en de 3e komt eraan over 2 maanden

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ok heerlijk voor je :D zou dit nu ook wel willen horen maar dan voor een 4de kindje maar helaas zit dat er hier niet meer in ...

Dus ik geniet even een stukje van jou mee goed :D

Deel Deze Pagina