Hallo allemaal, Wij zijn sinds oktober bezig voor een kindje. Ik heb eigenlijk niet zoveel last gehad van ontpillen en had gelijk een cyclus van 30! Heel netjes allemaal dus. Maar nu ben ik opeens op cyclus dag 21 ongesteld geworden:S ook ben ik er vorige maand achtergekomen dat dat mijn eisprong pas op cyclusdag 23 is en dat betekent dat ik maar een lf van 7 dagen heb.... Iemand hier ervaring mee?
Voor ontpillen staat een jaar... Het kan heel goed zijn dat je lichaam nog aan het opstarten is. Een lf van 7 is aan de korte kant, maar dit kan goedkomen hoor! Als alle hormonen eruit zijn.
Gemiddeld dan zeker?! Ik was namelijk na 3 maanden al zwanger! Weet je zeker dat het ongesteldheid was en geen innestelingsbloeding, Mook??
Probeer je niet té druk maken. En geloof me. ik weet hoe het is! je cyclus kan altijd een keer anders zijn dan normaal. En je luteale fase is niet altijd exact hetzelfde, dit is mijn ervaring. En voor hetzelfde geldt heb je nu al je menstruatie gehad omdat het vruchtje mss voortijdig is afgekomen. kan ook nog. Mijn cyclus is zelfs eens van slag geweest door griepje en antibioticakuur..