Hallo Dames Allereerst begrijp me NIET verkeerd beide is welkom Vooral gezondheid Maar wie heeft er bewust geklust net voor of op de dag of tijdens de eisprong geklust voor een jongen Of andere dingen erbij gedaan Nogmaals begrijp me niet verkeerd
Sorry me vraag is echter niet verkeerd bedoeld!!! Zou leuk zijn als de 2e een jongen is Belangrijkste is gezondheid Nogmaals mijn excuses
Veel mensen klussen elke dag of om de dag Zelf wil ik dus echt met behulp van ovu testten alleen net dichtbij eisprong of op de dag van de eisprong klussen Daarom me vraag er zijn vast meer dames die voorkeur hebben (naast gezondheid wat belangrijkste is) of ze om de dag hebben geklust of ook gericht dichtbij of op de dag van eisprong of wat anders
oh zo....ik geloof er ook niet zo in! er zijn wel vrouwen die zweren bij de chinese kalender... de man bepaald het geslacht toch..ik zou gewoon om de dag sex hebben zonder al die testen te gebruiken
Nou als ik chines kalender moet geloven heb ik het hele jaar alleen kans op een meid! haha! daarbij klopt de 1e ook al niet
Je heb meerde kalenders en geven verschillende dingen aan dus ja moeilijk in te schatten tenzij je 1 kalender aanhoud
Ahh ik snap je. Omdat de mannelijke celletjes sneller zouden zijn dan die van een meisje ofzo toch? Maar nee, ik ben allang blij als ik zwanger ben. jij ook, ik begrijp je insteek hoor, maar ik praat ff voor mijzelf.
Toen ik zwanger was van mn eerste zoon heb ik 1x seks gehad die maand 5 dagen voor mn ei. Ik was dus al helemaal verbaast dat ik zwanger was. Maar het is toch echt een knul... Het heeft ook niks met je eisprong te maken. De vader bepaald het geslacht van de baby en daar staat je eisprong los van.
Ben je nou niet bang dat wanneer je al deze toeren uithaalt, en het achteraf toch een meisje blijkt te zijn, dat je dan toch niet een beetje teleurgesteld bent?
Ik geloof daar niet zo in. Maakt me eigenlijk ook nie uit of het een jongen of een meisje word. Mijn man en ik geinen er wel eens over als het een meisje word weten we de naam al.
Begrijp en respecteer alle reacties! Heb er al 1 rondlopen en voordat ik zwanger was maakte het ons ook echter niks uit Zoals ik al zei het zou leuk zijn
Hahah, hier the same! Wij hebben een meisjesnaam ook al klaar liggen. Nu nog "even" een echte baby erbij als het kan
Je hoort wel vaak dat als het op de dag van eisprong was dat het een jongen is en 1/2 dagen ervoor een meisje. De kans is groter en geen zekerheid. Maar goed, dat weet je al he Ik pak elke kans die er is, omdat het niet echt wil vlotten. Het maakt me ook niet uit. Al merk ik wel dat ik altijd kijk naar meisjeskleren en meisjesnamen. Maar als ze straks zeggen, gefeliciteerd mevrouw, u krijgt een jongen, ben ik de blijste moeder op deze aardbol