Ik begreep van een van de deskundigen dat ze meestal liever niet willen wachten totdat het donker is. Maar waarschijnlijk zijn onder de experts daar de meningen ook over verdeeld
Jeetje het lijkt wel of ik hier een spannend boek zit te lezen. Heb er pijn in me buik van. Belgie doet wel mee met die aanvallen volgens mij. Ik vind het eng allemaal die terroristen hebben geen genade en willen de wereld veroveren volgens mij. Beangstigend dat mensen tot zoiets in staat zijn. Ik.voel zo mee met de gijzelaars wat een angst zullen zij hebben. Ik.hoop dat het sbel.voorbij is.
Ik mag hopen dat je de gegijzelden bedoeld en niet de gijzelnemers. Wat vinden jullie van de livefeeds? Liever wel of liever niet? Wat mij betreft hoeft het niet. Wel updates natuurlijk, maar niet op deze manier.
OMG, de gijzelnemer in de supermarkt dreigt de gijzelaars dood te schieten als de broers bestormt worden. Had al zo'n voorgevoel dat dat er achter zat. Echt de woorden die ik hier nu zou willen schrijven zijn waarschijnlijk verboden op het forum. Het maakt me zo woest dit.
Hier staat de tv al de hele dag aan. Ik wil op de hoogte blijven van de situatie. Voorlopig zijn er geen schokkende beelden dus ik vind wel dat het kan/mag.
Hier ook en als onze zoon straks weer wakker wordt dan gaat het geluid uit. Hij hecht geen waarde aan volwassen tv, dus ik kan wel blijven kijken. Ik word onrustiger als ik niet weet wat er aan de hand is.