Oh jee, ik ben thuis van mijn werk, heb er niets van meegekregen, tot ik hier lees dat er van alles aan de hand is daar??? Heb de tv maar aangezet. En ga even teruglezen wat er gebeurd is?
ok ik geloof al heel lang niet meer, maar als er een god is laat hem er alsjeblieft voor zorgen dat de gijzelaars ongedeerd blijven.
Wil iemand mij misschien een korte update geven? Ik lees iets over een achtervolging, een gijzeling van een baby? Snap er niet veel van
Ik zou ook wel even een samenvatting willen want ik hoor net over live beelden, aanval, gijzeling, baby inderdaad. Word er naar van. Maar kan op dit moment geen tv kijken.
Op het moment weer knallen, maar ditmaal in de buurt van de supermarkt. Mensen gillen, rennen weg.. Niet duidelijk wat er precies gebeurd is. 3 knallen waren er. Ze spreken over een vuurgevecht.
Gijzelaars supermarkt schijnen vrij te zijn godzijdank. Over gijzelaar drukkerij nog niets bekend. Gijzelnemer man supermarkt gedood evenals de broers, over de dame gijzelnemer nog niets gehoord. Pffff wat heftig dit
Dw hemel kleurt ook rood daar zien jullie dat achter die journalist? Normaal vind ik dat heel mooi maar nu op de een of andere manier een raar gevoel bij
De kortste samenvatting is denk ik 2 plekken waar gijzelingen waren, de gijzelnemers hadden contact met elkaar, Nu is de supermarktgijzeling ten einde gebracht en de andere is nog neit veel over duidelijk..
Alle gijzelnemers zijn gedood. Alle gijzelaars zijn vrij. 3 agenten zijn gewond geraakt bij het vuurgevecht. Blij dat alles voorbij is...