Dat las ik net ook, maar het is al voorbij. Een overval die uit de hand liep. De daders hebben zich overgegeven. Is er officieel bekend dat het een verband heeft met de andere gijzelingen uit Parijs?
Wilders discussie ? Het mij erom dat inderdaad de grenzen echt dicht gegooid moeten worden . En dat we inderdaad ons leger hier hard nodig hebben die nu niet hier is !!
Laten we vooral doen wat wilders zegt alle islamieten over één kam scheren. Maar dat is het enige wat ik ga zeggen. Ot: Hopelijk is het nu allemaal voorbij met de aanslagen en gijzelingen. Hoorde vandaag nog iemand zeggen 'Wie weet is dit gewoon een afleiding voor een nog grotere actie'. Laten we hopen dat dat niet het geval is!
Alsof Al die 'jihadisten ' zijn hier gewoon geboren en getogen dus de grenzen dichtgooien gaat toch niks uitmaken.
Umm85 , maar dat ze ze gewoon weer binnen laten in nl en vrij rond laten lopen is toch absurt !! Vind je niet dat ze gelijk opgesloten moeten worden ? Dat zijn standpunten die Wilders noemt die gewoon eigenlijk logische zijn , vandaar dat ik zijn bericht erbij haal . Ik zeg verder niet of hij goed of slecht is . Alleen die standpunten zijn eigenlijk logische ! En als leger in deze tijd niet uitzenden maar hier extra bescherming bieden vind ik ook een logische standpunt !
Ik denk dat lisanne bedoelt dat de syrie gangers niet terug mogen komen. Dat zijn degene die ondertussen ook training hebben gehad. Ik heb zelf ook een vaag onderbuik gevoel dat dit nog maar het begin is.
Toch fijn dat de mensen die Wilders aanhalen negen van tien keer het beeld dat van ze heerst weten te bevestigen Laat die Wilders-discussie lekker achterwege of wil je dat dit topic op slot gaat? Het is al vreselijk genoeg wat er vandaag is gebeurt...
Wat er net ook even door mij heen schoot toen ik op CNN de foto`s zag van de fundamentalisten ' Wat een klap zal dit zijn voor de ouders en familie ' er even vanuitgaand dat zij geen jihad sympatisanten zijn. Hoogswaarschijnlijk zullen zij hier ook op veroordeeld worden en dit altijd met zich meedragen.
Grappig, als een topic maar enigszins over religie dreigt te gaan gooit het beheer het topic gelijk op slot maar kennelijk niet als er over politiek wordt gepraat. Ik dacht dat topics over politiek ook niet mochten.
Oke welk beeld heerst er dan van mij volgens jou ? Jeetje wat wordt het toch met de dag erger je mag op een forum niet eens de naam Wilders noemen of zeggen dat jihadsten beter achter de tralies kunnen en niet vrij rond moeten lopen in nl . Ik verwees gewoon naar een link van iemand die dat het beste beschrijft , maar iedereen slaat al op hol van het horen van zijn naam . Had ook Rutte kunnen zijn , dan had niemand wat gezegd . Maar hij gaat zoeuzo niet lang uit zo'n topic blijven , in iedergeval mijn eerst gedacht was , Charlie Hebdo staat op dezelfde lijst als Wilders . Dus ja als je een verband gaat leggen tussen bang zijn dat aanslagen hier heen komen dan kom je daar al gauw op uit .
Schei toch uit ! Gelukkig zijn er meer goede dan slechte Moslims . Wilders is een rasist en.wat er zo erg is met hem ? Dat geen enkele.Moslim.het land nog in zou mogen van hem. Mij. Man is Moslim een doodgoeie man maar die wordt wel in het hokje slechterik geplaatst door mensen zoals Wilders. Mensen die naar syrie zijn gegaan om te strijden ja die mogen van mij daar blijven die horen hier niet thuis. Het probleem is dat Wilders geen enkele Moslim.in nederland wilt hebben. Ik vind Wilders een zeer gevaarlijke man ! Las.ik.nu dat er weer een gijzeling in in een juweliers zaak ? ?
Daar moest ik ook.aandenken. Die oudere broer had kinderen vreselijk toch als je vader een terrorist blijkt te zijn.
Ik werk zelf in Vincennes, ik ben een oppas en ik zie/ken veel kindjes daar in de buurt. Ik vind het verschrikkelijk om te horen dat er ook kindjes (en een baby) bij de gijzelingen zaten. Gelukkig gaat het met mijn oppaskinderen goed. Uiteraard was de school dicht vandaag, en ik hoop dat de kinderen niet teveel van de gijzeling, de chaos en angst hebben meegemaakt.
Fayenne , het gaat mij erom dat ik vind dat we moeten doen wat Wilders zegt in dat nieuws bericht niet om andere uitspraken van hem . Wat ik dus bedoel is : dat er hier betere beveiliging moet komen . Dat de grenzen inderdaad gesloten moeten worden zolang dit heerst , en dat betekend niet dat er mensen die er in dit land wonen uit het land gezet moeten worden . En vooral dat de jihadstrijders hier niet meer welkom moeten zijn en vrij rond mogen lopen ! Waarom gelijk zulke overdreven reacties ?
Hoe kun je je kinderen zoiets aandoen? Niet dat die kinderen er iets aan kunnen doen of er achter staan maar ze worden hier altijd mee geassocieerd... Je bent altijd het kind van degene die die terroristische aanslag heeft gepleegd.
Voor de relschoppers: Voor de 10.000 ste keer en ik citeer ; "Omdat dat de geschiedenis geleerd heeft dat dat soort topics bijna altijd uitlopen op ruzie. Topics over politiek en religie niet zijn toegestaan."