12 doden bij aanslag Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sunbeam, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Laten we idd niet over politiek of religie gaan lopen ouwehoeren want dan gaat het topic zeker weer op slot, en ik vermoed dat ie dan niet weer open gaat!

2. Islah

Islah Niet meer actief

Jammer genoeg is het beheer dan weer niet zo consequent om daar iets over te zeggen als het over politiek gaat...

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Snap ik hoor . Vind het ook erg als zo'n topic gesloten wordt vooral ivbm de slachtoffers enzo . Maar vind t alleen jammer dat ik gelijk aangevallen wordt terwijl ik eigenlijk hetzelfde denk als veel mensen hier(want dat lees ik net ) alleen een andere schrijver van de ideeën heb genoemd .

Maarja , laten we dan hopen dat er goede maatregelen worden getroffen om ons en vooral onze kinderen zo goed mogelijk te beschermen !!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik denk dat de vergelijking beter op gaat met Theo van Gogh.
    Wilders is wat dat betreft gewoon een roeptoeter die je beter kan negeren.
    Maar ook hij heeft vrijheid om zijn mening te uiten. Mits het geen racisme wordt, minder Marokkanen bijvoorbeeld. Gelukkig wordt hij daar voor vervolgd.
    Anywho, laten we het niet over politiek hebben want anders is het topic zo dicht. Oh en de meeste gevaarlijke gekkies zijn wél geradicaliseerd maar geboren in Nederland. Ik ben het met je eens dat vele Syrië hangers niets meer te zoeken hebben in de westerse wereld.

Wat ik super vind om te zien, zijn de moslims die nu op staan. Ik heb het al veel vaker hier gezegd, maar mocht het eigenlijk van vele niet zeggen want 'ik ben niet verantwoordelijk voor een gek zijn daden'.
    Nee, dat zijn 99% van de moslims ook niet.
    Maar het fantastische tegengeluid dat we nu horen heeft naar mijn mening effect. Het verbroederd moslims onderling, want ook daar is verdeeldheid, en het geeft mij ( en vele om mij heen ) de behoefte om een helpende hand uit te steken.
    Ik hoop dat wij als 1 Nederlands volk een vuist kunnen maken tegen de achterlijke in deze wereld.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Je word niet aangevallen maar er word gezegd dat men het niet met je eens is en dat politiek niet mag ;) houd er dan ook over op.

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik ben het wel eens dat er meer beveiliging moet komen, vooral omdat hier eigenlijk al op besloten was dat hier op bezuinigt gaat worden. Joodse instellingen worden bijvoorbeeld vanaf 1 februari op gekort terwijl die juist doelwit zijn.

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Waarom meld jij je niet gewoon aan als beheerder als je het zelf zo goed weet. En waarom nou weer jammer genoeg , je hoopt gewoon dat dit topic gesloten wordt alleen omdat de naam Wilders is genoemd .
    Er gaat hier niks over politiek er is hier een naam genoemd die in de politiek voor komt .

Maar inderdaad het zou zonde zijn dus ik zal er verder niet op in gaan .

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het gaat nog geen uur over Wilders en het beheer zit niet dag en nacht op het fora. Er zijn vaak genoeg discussies over politiek op slot gegaan binnen mum van tijd.
    Dus niet zo overdrijven en zielig doen hoor.

9. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Mooi gezegd Aszz.

10. topper12

topper12 Niet meer actief

Moet je in Oost-Duitsland eens vragen wat ze van dat plan vinden. Die schijnen ervaring te hebben met het op slot gooien van de grenzen ;)

Het is gewoon roepen om het roepen. Als je er ook maar heel even over nadenkt dan snap je gelijk dat het een onhaalbaar plan is: mag dan niemand het land meer uit? Mogen alleen moslims het land niet meer uit? Zeg het maar?

Volgens mij kun je die lui beter wel weer binnen laten en goed in de gaten houden. Anders vinden ze wel een andere manier om die kant op te gaan en weer terug te komen en heb je dus geen benul wie er potentieel gevaarlijk is.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Ik doe helemaal niet zielig hoor. Misschien vind jij mij zielig, maar dat ben ik allerminst.
    Het beheer was er gisteren anders heel snel bij toen het in de richting van geloof kwam. Misschien herinner je het topic over MH17 niet meer? Nou ik wel, ik weet nog wel hoe het in dat topic dagenlang over politiek ging.

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Vreselijk allemaal! Word er akelig van.

Ik kwam dit tegen op fb en het verwoord precies hoe ik en alle moslims on mij heen, ons voelen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      4
  13. Logan

Logan Niet meer actief

Erg jammer dit...

14. Islah

Islah Niet meer actief

Omdat ze dat zelf ook kunnen zien/lezen, net zoals ze dat gisteren konden toen het topic richting geloof ging. Het gaat overigens niet om 'zelf iets weten' maar om forumregels... En dan moeten ze wel consequent zijn, dat zijn ze echter vaak helaas niet.

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ben het er ook mee eens . Het ging puur om de standpunten uit dat bericht . Vind natuurlijk niet alles goed wat hij denk of zegt er zitten overal rotte appels tussen dat is nou eenmaal zo dat betekend niet dat de mensen van het geloof / ras / cultuur / land of wat dan ook allemaal slecht zijn . Alleen vind dat hij meer veiligheids maatregelen wil treffen dan de rest . En dat is ook nodig . Het kan niet zo verder dat is wachten op problemen

16. topper12

Blij om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Had vanmiddag stiekem al even gekeken of je nog online was :) lijkt me verschrikkelijk om het van zo dichtbij mee te maken.

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36

Daar heb je ook wel een punt . Misschien is binnen halen en gelijk achter de tralies gooien dan beter . Zoals altijd gedaan wordt met terreur verdachte .

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

#378 Aszz, 9 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2015
    Ja ik vind het wel een beetje triest dat je het vooral noodzakelijk vindt om binnen nog geen 15 minuten te zeggen dat het 'grappig' is dat het beheer niet ingrijpt in een 'discussie' die eigenlijk door de leden vrij snel de kop wordt ingedrukt.
    Terwijl het met geloof wel zo is, volgens jou. Nu kan ik me menig discussie over geloof herinneren die vrij lange tijd open zijn gebleven.
    Ik vind het ook triest dat je hiermee wil suggeren dat het beheer aan discriminatie doet. Door zulke reacties is het mij dan weer even duidelijk waarom er hier niet over geloof en politiek gediscussieerd kan worden.
    En nee, ik heb geen flauw idee of het toen wel of niet over politiek ging in dat topic. Ik was vooral bezig met de slachtoffers, niet met een discussie op een internetfora.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Er is vandaag in Kroatie een busje onderschept dat op weg was naar NL met granaten, kalashnikovs en nog wat dingen.
    Erg zorgelijk!

20. topper12

Klinkt als een "onderwereldbestelling" die zijn ook lekker bezig met al afrekeningen. Niet dat dat minder erg en minder zorgwekkend is hoor.

Deel Deze Pagina