12 doden bij aanslag Parijs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sunbeam, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier wordt alleen een bijeenkomst gehouden in het stadhuis. Tja..:\

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik ben elke keer de pagina van nu.nl aan het verversen om te kijken of ze de daders al hebben gepakt. 11uur was er al het bericht dat ze de verdachten hebben gesignaleerd en dat de weg af wordt gesloten waarop ze zouden rijden, maar nu een paar uur later hebben ze hun nog steeds niet te pakken gekregen.

Ik las nu net op de liveblog dat ze het huis waar de mannen zouden zitten hebben omsingeld. Hopelijk zitten ze daar inderdaad en vallen er geen gewonden meer!

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Probleem is, is dat men erg snel op de tenen is getrapt en men zich al snel aangevallen voelt. Of het nou gaat om een paar tekeningen, die geloof me, over elk geloof circuleren of om de bijbel de koran, wat dan ook.
    Ik zie dat overal om me heen en ook hier op het forum hoef je maar een willekeurig topic te openen of ergens iets te posten en men valt er al over of komt met een of ander krengantwoord...

Het is jammer dat zoiets moois als geloof, waar veel mensen kracht, geluk en troost uitputten, door anderen zo wordt misbruikt. Kan me niet voorstellen dat welke god dan ook, dit goed keurt.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Tot de volgende groep heethoofden het in de bol krijgen en verder gaat waar dit is opgehouden...

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik las net:

De schietpartij waarbij donderdagochtend in Parijs een agente om het leven kwam, was volgens het Openbaar Ministerie toch een terreurdaad. Een speciale afdeling heeft het onderzoek overgenomen, meldden Franse media.

6. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Inderdaad, dit houd nooit op.

7. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    De Franse krant Le Figaro meldt dat de verdachten zicht toch niet hebben verschanst in een woning.

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik las het net ook, jammer.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wil eigenlijk naar Rdam maar het begint om 18.00 en ik ben pas 17.15 klaar met werken, denk dat ik dat niet ga redden. Snap niet waarom ze het niet om 7u ofzo gedaan hebben... :)

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Die vinden ze wel.. tis alleen te hopen dat de politie ze eerder vindt dan de doorsnee alles-wat-niet-politie-is ... dan worden ze denk ik gelyncht....

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Aszz, kijk even op de website van je gemeente, en anders zijn er op twitter kaartjes te vinden over de demonstraties.
    Ik weet niet in welke regio je wil ?
    Ik woon in de Haarlemmermeer en ga straks demonstreren in Hoofddorp.

12. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Ik denk niet dat ze levend gepakt worden. Hebben ze niks aan natuurlijk. Wat we wel nodig hebben is een probleem, zodat we nieuwe wetten en regels kunnen invoeren. Nog meer controle en nog meer privacy schending. Het is beter voor onze veiligheid, dat we in elk huis camera's hangen, ja dat is beter voor de maatschappij. Ach... ken uw echte vijand mensen.

Iedereen is vrij om te tekenen, om te zeggen wat ie wil. Maar één vrijheid zul je nooit krijgen. En dat is dat je gedachten gestuurd zullen worden, zodat je zult denken wat je moet denken. Door angst te zaaien, stuur je mensen beter.

Het is jammer wat er gebeurd is. We komen over een paar maandjes achter wat de bedoeling is. Het is alleen jammer dat er onschuldige mensen de prijs moeten betalen met hun leven. En anderen die de zondebok moeten zijn...

Heb geen vrees voor de Islam, dat is niet uw vijand....
    Al stuur je ze allemaal het land uit, nog steeds zult u in angst leven, want het moet, het is nodig...

13. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Jammer? Voel je je verder wel goed?

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Heel die klopjacht ... die mannen zitten toch al lang ver buiten Frankrijk? Tijd genoeg toch (helaas)?

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat het een complot is? Dat dit voorop gezet is zodat de regering 'ons' meer onder controle heeft?

Het is jammer? Jammer?? Over een paar maandjes komen wij er achter? Waar achter? Dat wij ons niet bang laten maken door een stelletje achterlijke?

En die laatste zin. Wat moet? Wat is nodig? Zit je hier nu aan te sturen op een jihad?

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Er is vandaag gewoon zo naar een politieagente doodgeschoten terwijl ze een verkeersongeval aan het afhandelen was..

Serieus, dit bericht is voor mij echt angstaanjagend. Wanneer komt het in Nederland. Direct sta ik of een collega gewoon ergens een ongeval af te handelen, word je zo door je hoofd geschoten? Echt niet te geloven wat vreselijk.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hebben jullie op fb de reacties gezien van de fb pagina " like als je ook Marokkaan bent" ? Echt verschrikkelijk die reacties op dit nieuwsbericht.

Oa:
    -Terecht, niet beledigen, Allah is voor alles.
    -Hopelijk waren de kogels smakelijk
    -Heerlijk, zal slapen als een roosje
    -Deze actie kwam veel te laat, geweldige actie, eigen schuld.
    -Goede actie, het zijn soldaten van Allah.

Echt vreselijk.

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Walgelijke reacties. Maar ik las op de Facebook van Geenstijl (dacht ik) ook de meest vreselijke reacties van "de andere groep"
    Om van te kotsen, zulke mensen.

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit dus! Al die reacties van die hersenloze PVVers zijn net zo walgelijk als deze. Domme mensen vind je overal...

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam

Dit lijkt me idd erg beangstigend. Ik ben blij dat ik geen politieagent oid ben iig..

Deel Deze Pagina