Er is ook gewoon te veel onduidelijkheid. Als ik nu nog in Frankrijk zou wonen, had ik mn kind niet naar school laten gaan. Zou ze door dit alles maar toch liever heel dichtbij me hebben. Die arme kinderen in nabij gelegen scholen wat een doodsangsten zullen die kinderen en leraren wel niet doorstaan, en dan niet te spreken de ouders van de kinderen die niet bij hun kinderen mogen.
Ik niet, dat vind ik nèt even iets te makkelijk... levenslang opsluiten in een gore gevangenis ergens vind ik een veel beter plan.
Dat ze het vergelijken met de impact die zo`n soortgelijk schot heeft op watermeloen , zegt mij al genoeg. Ik vind dat Niburu hierin te ver gaat ,en er aan voorbij gaat dat wij een skelet hebben van bot. Die kogel kan ook zijn afgeketst , en daar een meloen niet zo hard is als een schedel van een mens is het logisch dat de meloen uit elkaar spat. In bijvoorbeeld het filmpje van de moord op JFK zie je in eerste instantie ook niet ' zo veel ' Het was toen ze het mbv moderne techniek konden uitvergroten dat je de impact duidelijk kon zien. En vergeet ook niet dat de kwaliteit van het filmpje van de exectie van de agent van een slechte kwaliteit is.
Ik snap er echt helemaal niets meer van. Kijk op op RTL7 (CNN/BBC zijn blijkbaar gewijzigd hier, want ruis) en het is echt een grote chaos. Maar nu het gaat over die martelaarsdood sterven, geloof ik nooit dat ze zich gewoon overgeven en dat was het dan, okdoei. Volgens mij gaat er nog iets naars gebeuren.
Weeeeh, ik lees dat er een leraar heeft gezegd dat er 300 kinderen op de grond liggen. Weg van de ramen. Godsamme het zal je kind toch zijn. Ik denk dat ik mijn haren uit m'n kop zou trekken.
Nee denk niet dat deze gasten er levend uit komen, dit was hun plan. Zo lang mogelijk deze verrotte plan die ze al die tijd beraamden uitvoeren, om zich vervolgens van het leven te beroven. Want weet wel zeker dat ondanks hun zieke geest, dat ze heel goed weten dat als ze zich overgeven ze NIET zachtjes aangepakt zouden worden... Die gegijzelde persoon, ben er bang voor. Afschuwelijk dit zeg!
Ik las net ergens dat 1 an de broers op een andere plek is gezien. Wat dus betekent dat ze apart handelen nu
Ik heb echt respect voor die agenten. Als ik agent was zou ik voor geen goud dit tweetal willen aanhouden. Misschien blazen ze zichzelf straks wel op te midden van weet ik veel hoeveel agenten. Nee ik zou echt totaal ongeschikt zijn en doodsangsten uitstaan.
Die kinderen @ babyhope, dat was een bericht van gisteren 8 januari. Die monsters zijn nu (wel) samen en zitten in de drukkerij en gijzelen 1 persoon.
Wat houdt een martelaarsdood precies in? Dat ze voor hun geloof dood willen gaan? Misschien een hele stomme vraag, maar ik hoor dit niet iedere dag.. Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat de kous hier nog niet mee af is, dit soort mensen willen een grote boodschap naar buiten brengen, begrijp me niet verkeerd, dat hebben ze natuurlijk al gedaan, maar overal benadrukken ze dat ze het voor hun geloof doen (las net dat ze tegen degene van wie ze een auto gejat hebben gezegd hadden dat ze van de al qaida uit Jemen waren).. Ik vind het echt vreselijk en eng. Die arme mensen, kinderen.. De hele wereld leeft mee denk ik.
Jawel, maar ik denk dat het verschil hem daarin zit dat die mensen volgens die mannen vijanden waren van de ' islam '. Dat is natuurlijk niet zo maar uit alles blijkt dat ze zich deze prenten ' persoonlijk ' aantrekken en doelbewust verdeeldheid willen bewerkstelligen.