Hi ladies, Ik heb op 13-7 de Pregnyl gehad en op 15-7 de iui vanaf dag 8 na de Pregnyl heb ik getest of het uit mn lichaam was. Vanmorgen kreeg ik een vrij duidelijke streep binnen afleestijd(kleurde later nog wel bij). Ik zit nu dus op 12 dpo en 14 na Pregnyl. Vinden jullie dat het er goed uitziet? Alvast bedankt voor het meekijken!
Ik hoop het voor je! Zie dat je gewoon onmenselijk lang bezig bent dus gun het je zo!!! Mijn testje 12 dpo was ook zo donker! Succes
Dank je dames, ik ben zo happy! Wel lage rugpijn (menstruatie) maar dat hoort erbij blijkbaar. Ik kan (eindelijk) mijn banner aanpassen...
Gefeliciteerd! Ik ging ook testen tot dat de testen negatief werden en daarna juist weer positief op gingen lopen, zag er net zo uit als bij jou! En zie m'n banner.. Het is heel onwerkelijk als je eindelijk dat streepje ziet. Volgens mij heb ik 6 kruidvat testen 2 action testen en clear blue gedaan de dagen daarna haha gewoon om te genieten dat daar eindelijk dat tweede streepje in beeld kwam