wat denken jullie? wel of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LM19, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LM19

LM19 Actief lid

1 feb 2015
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb over 11 dagen mijn NOD.
    Nou heb ik al een aantal kwaaltjes waarvan steken in mijn buik, misselijkheid en de hele dag door opkomend maagzuur.

Nou heb ik aan het einde van vanmiddag een test van de action gedaan. ( eigenlijk nog ieeetsjes te vroeg ).
    Ik zelf zie een heeeeeeel licht streepje, maar mijn vriend helemaal niet.

Wat denken jullie wel of geen streep?

Bijgevoegde bestanden:

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    11 dagen voor nod :( of 11 dpo??
    Op 11 dagen voor nod kan je toch nog niet positief testen, misschien je eisprong vinden..

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ja dat vroeg ik me ook af.. 11 dagen voor NOD is voor een zwangerschapstest in ieder geval echt te vroeg 😁

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie niks. Ja, op de tweede foto een horizontale streep, maar dat klopt sowieso niet.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #5 RoGiJuLi, 7 feb 2015
    Laatst bewerkt: 7 feb 2015
    11 dagen voor nod, dat is niet ietsjes te vroeg maar heeeeel erg veel te veel te vroeg!! Dan zit je net 3 dagen (of korter) na je eisprong en is het nog niet eens ingenesteld (als het eitje al wel bevrucht is). En is het dus echt onmogelijk om positief te testen op een zwangerschap.

Wanneer was je eisprong? (Gevonden met ovu testen neem ik aan??)

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    11 dagen voor NOD? Als dat geen tikfout is, dan weet ik eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen..

De innesteling is pas op 6dpo-10dpo. Bij een gemiddelde LF is dat 8-4 dagen voor NOD. Op 11 dagen voor NOD is er nig niks ingenesteld en is het dus ONMOGELIJK om iets van een zwangerschap te merken.

7. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je inderdaad 11 dagen VOOR nod bent dan is je eitje (al dan niet bevrucht) nog onderweg naar je baarmoeder. Je bent dan nog niet zwanger. Action kan soms wel voorgedrukte streepjes geven.

8. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees in een ander bericht dat ze 4 februari haar eisprong had.....

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je bent zo te zien een beetje te enthousiast met testen. Ik raad je aan om nog ongeveer 11 dagen te wachten. Mocht je uberhaupt bevrucht zijn, zit dit nog in je eierstok zowat... Over ongeveer drie of vier dagen zou je dan een innesteling hebben en een paar dagen daarna kan je gaan testen en dan zou t nog kunnen dat je pas op of na je nod positief test

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je test reageert op je eisprong die net geweest is. Je test veel te vroeg.
    Het is onmogelijk om nu al op een zwangerschap te testen.

Die klachten die je hebt, zijn naweeën van je eisprong.

De meeste vrouwen hebben in de ronde dat ze zwanger bleken, juist geen klachten. Die kwamen pas bij 6 weken zwangerschap.

Test over een dag of 10 nog eens. Pas vanaf dan kun je een zwangerschapstest doen.

Succes!

Deel Deze Pagina