2 follikels gesprongen: 1 lege vruchtzak en 1 wel...

Discussion in 'Zwanger worden' started by knuffell83, Nov 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffell83

knuffell83 Actief lid

Oct 5, 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Heeft iemand ervaring mijn topic? was er sprake van bloedverlies aan het begin van de zwangerschap vanwege de ene lege vruchtzak?

:(

2. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik weet niet of ik jouw vraag goed begrijp. Ben je zwanger en zijn er twee vruchtzakjes te zien, of weet je het nog niet? Op jouw banner staat 1 dag overtijd... Ik had één embryo en een lege vruchtzak. Bloedverlies is bij mij pas opgetreden in week elf en week dertien, maar dat kon evengoed vroeger gebeuren.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Snap niks van jouw verhaal. Bij 4 weken kun je namelijk uberhaupt nog geen vruchtzak zien?

Ik denk dat je het volgende bedoelt.

Je hebt Chlomid geslikt. Je had twee follikels die groot genoeg waren om te springen. Waarschijnlijk heb je wel een goede eisprong gehad.

Niet elke follikel bevat echter een (goede) eicel! Zie je ook vaak bij puncties na een IVF of ICSI behandeling. Uit bijvoorbeeld 10 follikels worden dan 6 goede eicelken gehaald. Sommige follikels zijn gewoon leeg.

Nu heb je licht bloedverlies op je NOD. Dit kan een innestelblieding zijn of toch je menstruatie.

Heb je al getest?

Share This Page