Na mijn miskraam afgelopen april ben ik zo onzeker. Ik had 19 december ongesteld moeten worden maar ik had heel licht bloedverlies. Ik dacht het komt wel over een paar dagen maar dan komt toch die testdrang om de hoek kijken. En ik geloof dat dit toch positief is? Maar waarom dan op mijn nod die druppels bloed.. ?
Tenminste ik moet even mn bericht bijwerken, ik heb een regelmatige cyclus en heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt. Dus ik ging er vanuit dat 19 december tot nu zo ongeveer mijn nod zou zijn. En toevallig ook op de 19e had ik bloedverlies.
Gefeliciteerd! Hele duidelijke test, ik vermoed een innestelingsbloeding. Heb ik zelf ook gehad waardoor ik dacht die ene ronde niet zwanger te zijn, maar was het toch
Gefeliciteerd, ik had bij de middelste en jongste ook een innestelingsbloeding, dus kan prima dat dat t geweest is hoor
Gefeliciteerd Het kan een restant vd innestelingsbloeding geweest zijn, maar dat is dan na zo"n lange tijd bruin verlies (de innesteling is gezien je test minimaal 5 dagen geleden geweest dus moet het oud bloed (=bruin) zijn geweest). Ik vermoed daarom eerder dat het om een pseudomenstruatie gaat. Dan kan je op je nod licht bloedverlies hebben ondanks dat je zwanger bent. Kan verder geen kwaad hoor