12 dpo kruitvattest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amateur, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind deze lastig...ik zie duidelijk een streepje/boogje.Maar ik vind de kleur ook een beetje raar,lijkt wel opgedroogde urine.
    Hij zou goed positief kunnen zijn hoor,maar in mijn ogen ook goed negatief.Ik duim dat het aan mijn ogen ligt,en je morgen een prachtige positieve test hebt,en tegen mij zegt: Pipo,je moet nodig naar je ogen laten kijken;):D

2. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Dat gele was urine dat aan het wegtrekken was na de druppels water.
    Het streepje verscheen wel binnen tijd. Mogen maar nog eens testen. Hopen dat het geen valse streep is:(
    Ik zie dat boogje ook onderaan???

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ja,dat bedoel ik ja.Dat maakt dat de streep een boogje lijkt...Ik vertrouw hem niet helemaal.Ik vind het streepje/boogje ook gelig/oranje eruit zien.Niet roze zoals zou moeten.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    +1

Vooral als ik de test wat donkerder maak, wordt de streep gelig/oranje ipv roze/paars.

Bekijk bijlage 500157

5. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Pipo & Rogijuli,
    Dan is die negatief dus?😒
    Jammer ik had het zo gehoopt omdat het streepje meteen verscheen.
    Maar ook teveel urine gebruikt dus ja.....
    Donderdag weer testen ala mijn temperatuur dan nog niet gezakt is.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik ben er bang voor dat deze negatief is.Vooral op de foto die rogijuli bewerkt heeft zie je duidelijk dat dit geen positieve streep is,maar ingedroogde urine vermengt met vloeistof.En ook een boogje,en geen streep.

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook. Beetje raar. Ik zou nu gewoon een nieuw testje doen en niet wachten tot morgen eerlijk gezegd. Als je zwanger bent, is het hcg nu ook wel voldoende om net weer zo'n duidelijke streep te krijgen. Dan hoef je niet langer in onzekerheid te zitten. En komt er een lichter streepje, dan morgen gewoon weer testen om tevzien of hij oploopt. Ik hoop het echt voor je!

8. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Vind dit wel een enge test hoor :$
    Morgenvroeg weer testen?

9. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,
    Ik heb een wondfo test gedaan. En die is zo goed als wit gewoon. Dus ik ga uit van een valse streepje bij de kruitvattest:(
    Hopen dat het alsnog kan. Ik heb ook licht gekleurde afscheiding gespot op mijn inlegkruisje.

10. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Hoop t ook voor je meid! Zal voor je duimen

11. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh balen meis. Maar wie weet komt het nog. En wat is gekleurde afscheiding? Roze of rood?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Balen meid maar meerdere negatieve testen en spotting voorspellen vaak niks goeds helaas :(

Ik hoop dat ik het fout heb.

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Heel naar meid.Je was vast al helemaal blij na al die reacties met gefeliciteerd...
    Ik duim voor je dat je snel zwanger bent.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hij was overigens niet vals,je had teveel urine gebruikt toch?
    Dan kan dit dus gebeuren,een ophoping van urine en vloeistof wat dat boogje veroorzaakt.

15. Voila

Voila Niet meer actief

Balen! :( succes met de volgende ronde

16. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Het was lichtroze/beige heel lichtjes.
    Maar ik denk dat ik gewoon rekening moet houden met mijn rode vriendjes:'(

17. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Wat ik vreemd blijf vinden is dat ik nu 2 keer water heb gedruppeld en het roze streepje blijft staan. Als het ophoping van urine was dan zou dat toch wegtrekken??
    Ook de wondfo test heeft trouwens een superlichte streep zag ik toen ik net thuis kwam .

18. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon morgen nog eens testen. Wie weet ben he gewoon zwanger hoor! Wij weten het natuurlijk ook allemaal niet. Ik hoop het in ieder geval wel. Houd je ons op de hoogte? En die afscheiding zegt ook niet alles!

19. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Helaas was het streepje niet roze,en het was geen streepje,maar een boogje.Dat komt omdat je teveel urine hebt gebruikt en heeft dus niets met een positieve test te maken.
    De wondfo test is ook negatief,je hebt hem na afleestijd afgelezen.
    Doe voor de zekerheid vandaag of morgen nog een testje.Maar gezien je negatieve testen en je bloedverlies ben ik bang dat je naar de volgende ronde gaat.Ik duim nog even voor je.

20. Amateur

Amateur Lid

5 feb 2016
    69
    1
    6
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,
    Ik heb vandaag niet getest. Durf het niet na gisreren:(
    Maar ik had geen bloedverlies .maar lichtebeige achtige afscheiding. Dat was alleen gisteren wat op mijn inlegkruisje hierna niets meer. Vannochtend ook niets. Maar wel zeurende menstruatiepijn en temperatuur gezakt. Ik zal een foto plaatsen van mijn temperatuurkaartje. Maar ziet er volgend mij niet hoopvol uit
    Bedankt Pipo, voor het meedenken en jou advies!
    Bertje123,ik denk niet dat ik vandaag nog ga testen. Het ziet er niet zo positief uit met mijn temperatuur die daalt.
    Heel lief van jullie allemaal om zo met mij mee te hopen op een positieve test!
    Bedankt meiden!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina