Ik snap er deze cyclus helemaal niks van. Normaal gesproken zou ik morgen mijn ei verwachten (gezien cyclus afgelopen jaren, maanden. Altijd 27 dagen en ei rond dag 13). Nu krreg ik deze cyclus op dag 5 ineens helder slijm. Die avond getest en geen positieve test. Dag erna zowel action en big bazar duidelijke knal testen. Ook de pijn in mijn linker eierstok verraadde een groeiende follikel. Echter, dag 6 negatieve lh test. Zo ook de rest van de week tot vandaag. Als ik niet had getempt zou ik zeker gedacht hebben mijn ei te hebben gehad op za of zo. Echter mijn temp is vreemd deze maand. Hij ligt al hoger dan normaal en ik zie ook geen echte stijging (behalve vandaag iets). Kan dit zo laat na een eisprong? Of heb ik hem echt niet gehad? Vind het zo raar. Of zou hij nog moeten en kunnen komen? Ik blijf maar door testen daar niet van. Weet nu niet wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten eigenlijk. Iemand hetzelfde mee gemaakt?
Ik wou dat ik t snapte maar ik snap t niet lieve Bertje😱... Dikke knuff💋💋💋 hopelijk heeft iemand een antwoord voor je 😘
Door blijven testen. Denk dat je nog een keer een positieve test krijgt en je ei alsnog springt. Heb ik ook eens gehad.
Ik denk dat je ei nog komt. Inderdaad blijven doortesten je zit nu op dag 12 toch? Als je cyclus gemiddeld 27 dgn is en je LF 14 ben je nog op "schema". Succes!
Hoi bertje123, Wel vreemd van je positieve ovulatietest test op dag 6, misschien een poging van je eitje op te springen? In ieder geval zou ik doorblijven testen. Ik hoop dat je toch snel je eitje vindt!
Vanochtend wel een temp stijging wederom.... Blijf het vreemd vinden. Zie mijn kaartje. Toch een ei geweest wellicht, maar wanneer dan? Op topic onder temp kaartjes staan mijn testen overigens. Had ook gevraagd dit topic te sluiten omdat ik hem verkeerd geplaatst heb. Maar dank jullie voor de reacties alvast! 😘