12 dpo licht positieve test en symptomen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ricche15, Mar 6, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female
    #1 Ricche15, Mar 6, 2023
    Last edited: Mar 6, 2023
    Hey, afgelopen januari (5-1) een (vroege) miskraam gehad, na 5 weken kwam mijn menstruatie weer door. Daarna met goede hoop en moed verder.

Sinds 8DPO begonnen mijn klachten, zoals maagzuur, jeukende borsten en extreme vermoeidheid.

Sindsdien houden deze klachten ook aan en zijn er ook nog een aantal bijgekomen zoals vollere borsten, korte vlagen van misselijkheid met daarna maagzuur wat is dus al had maar dan extra opspeelt.

Sinds gisteravond 11DPO, krampen en lage rugpijn erbij.

Ik zou nu op 12DPO moeten zitten, vanaf zaterdag middag (10DPO) gaan testen, kon mezelf maar weer eens niet inhouden naar vandaag 12 DPO lijkt de streep wat breder (zoals de controle streep) en duidelijker te zijn.

Zijn hier meiden/vrouwen met dezelfde ervaring?

Liefs x

2. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Doormiddel van de app kun je je helaas niet weten hoeveel dpo je nu zit. Je lijf werkt niet volgens een app. Je kunt alleen weten hoeveel dpo je bent als je ovulatietesten doet of doet temperaturen. Heb je een foto van je test? Dan kunnen we meekijken! :D

JupitR likes this.
  3. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female

Nee precies, ik begrijp ook dat mijn lichaam niet volgens een appt werkt haha! Ik bedoel het meer in de zin van dat ik mijn eisprong altijd tussen de 12 en 14 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie voel. En ik ook sinds de dag van mijn klachten onzettende krampen had (eventuele innesteling)

Hierbij de testen (action)

Attached Files:

Nathalie005 likes this.
  4. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,712
    7,193
    113
    Female
    Is de onderste test van vandaag en de bovenste van zaterdag? Ik weet niet of ik ze positief durf te noemen, omdat ze zo gelijk lijken.. Action kan ook nog wel eens valse lijnen hebben..

5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Verscheen er een streepje binnen de afleestijd? Ik hoop echt voor je dat hij positief is, maar bij mij zien mijn indroogstreepjes er zo uit op de test. Ze lijken grijzig ipv roze, klopt dat?

Wanneer heb je je eisprong gevoeld? Vaak is de pijn die je voelt het laatste groeispurtje maar nog niet het eitje dat springt.

Ik stel deze vragen meer om wat inzicht te krijgen in de situatie haha, niet om vervelend te zijn.

Ik denk zelf adhv jouw testen, mits de streepjes roze zijn in het echt, dat je niet op 12 dpo zit, vandaar! Haha.

6. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female
    De ‘streepjes kwamen binnen de afleestijd, ja klopt boven naar beneden. Ze lijken inderdaad gelijk. Vandaar dat ik twijfel!

7. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female
    Snap ik helemaal, alleen maar fijn!

De streepjes kwamen binnen de afleestijd, en heb ze open gemaakt omdat bij de action testen door de schaduw van de 2 vakjes je bijna niks ziet tenzij ze natuurlijk heel duidelijk zijn.

Misschien moet ik een ander merk test proberen, woensdag is mijn NOD, mijn cyclus klopt precies tot op de dag.

Vorige week woensdag, kreeg ik krampen en daarna kwamen de symptomen.

8. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik vind ze nog niet per se positief. En als het wel was zou die van vandaag wel duidelijker moeten zijn. Het kan dat je eisprong later is geweest. Eipijn zegt niet dat hij ook (toen) gesprongen is. Ook niet als he altijd regelmatig was/bent.
    Ik heb er ook eens een week naast gezeten. Je cyclus kan verschillen zeker ook na een mk helaas.
    Ik hoop voor je dat het toch wat is. Zou mooi zijn!

Ricche15 likes this.
  9. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Ik duim voor een duidelijke positieve test voor je! Zou idd een andere test proberen, de action testen vind ik zelf rot testen om de oploop mee te testen. Je zou de Kruidvat 2v5 kunnen proberen!

Ricche15 likes this.
  10. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female
    Hèb zojuist na een dag vol water drinken dus eigelijk tegen beter weten in toch een test gedaan. De vroege van trekpleister, en deze is al weer een stuk duidelijker dan de voorgaande vind ik zelf persoonlijk.

Ik wacht nu tot woensdag mijn NOD, dan die ik de 2 voor 5 euro van trekpleister zelfde als Kruidvat. Mocht die positief zijn ga ik een clear blue halen denk ik.

Ga er niet vanuit, ma na deze test wel een beetje hoop!

Attached Files:

11. supermomma

Mar 6, 2023
    8
    8
    3
    deze test is al veel duidelijker!!

Ricche15 likes this.
  12. supermomma

Mar 6, 2023
    8
    8
    3
    Kunnen jullie ook meekijken met mijn test? Ik zit vermoedelijk op 9/10/11 DPO. Had 2 dagen terug bij het afvegen rozig bloed en daarna bruin slijm/afscheiding. Ik zie alleen een streepje als ik heel goed tuur..

Attached Files:

13. Ricche15

Ricche15 Actief lid

Mar 6, 2023
    196
    217
    43
    Female
    Ja zie inderdaad een verre tuur streep!

Even afwachten nu! Misschien zit je pas op 9dpo dan kan t indd heel onduidelijk zijn nog.

supermomma likes this.

Share This Page