Hallo allemaal!! Ik heb een zogenaamde extra gevoelige test gedaan! Ik zit dus 12 dagen na IUI en 14 dagen na pregnyl. De pregnyl is weg want gisteren en eergisteren waren de testen wit! Kijk?!? Shit het is slecht te zien op de foto!! Maar ik zie een streepje!! Heel vaag!! Aaaahaaahahahaa!!
Ik wilde zeggen ik zie niks, maar als je er van weg kijkt dan lijk ik toch wel iets te zien. Hmmm lastig! Maar idd foto's zijn nooit duidelijk Even afwachten nog dus succes
Met veel getuur zou ik heel voorzichtig durven zeggen dat ik op de onderste foto wat zie. Maar je hebt de gunfactor wat mij betreft ook wel mee! Over 2 dagen nog een keer testen? En dan hopelijk een 'geen twijfel mogelijk'-test! Succes!!
Ik lijk idd iets te zien, maar op de foto is het een beetje tuur... morgen of overmorgen nog maar eens testen om te kijken of ze oplopen
Ik heb bij mijn eerste, ook uiterst wonderbaarlijke zwangerschap, ook nooit knaltesten gehad. Maar ik zal ze zeker laten zien!
Goedemorgen! Ik heb gisteren nog gebeld met de fertiliteitspoli. De arts-assistente gyn wilde nog niet juichen... Maar deze test is van zojuist: