Hallo, beetje gek misschien... Ik hoorde van iemand een tip, het betreft mensen die wat langer bezig zijn met zwanger worden. Zo zijn er vele tips op internet te vinden. Vrouwen even blijven liggen op hun rug, niet meteen naar toilet, doe niet zelf boven op etc etc... Nu hoor ik dus een tip van iemand en zij heeft er meerder stellen in haar omgeving mee geholpen. Deze tip kende ik nog niet en heb ik ook nergens gelezen. Dus het zal misschien ook niet bij iedereen helpen. Ben ten slotte geen wonder dokter.... Ik dacht ik plaats hem ook hier. Heb er wel over nagedacht omdat ik niemand wil kwetsen of kleineren of wat dan ook. Het is met beste bedoelingen... Hoef verder ook gerust geen reacties van oh dank je het lukte of wat een onzin of iets doe er mee wat je wilt. Nou komt ie: Zorg dat jezelf klaarkomt nadat hij klaar is. Door het klaarkomen trekken spieren en ook je baarmoeder samen. Dit zorgt als het ware voor vacuum." Schijnt te kunnen helpen. Zo zijn er twee stellen die na deze tip binnen 2 rondes zwanger waren...
Ik kende deze 'tip' ook al, helaas nog steeds zonder resultaat... Maar lief dat je hem wilde delen, wellicht kunnen andere stellen er nog iets mee!
Het schijnt zelfs nog beter te zijn als je een paar keer na de daad bijna klaarkomt en uiteindelijk helemaal. Vergt misschien wat meer kunde van manlief (of jezelf) maar dat maakt dat de baarmoedermond vaker het sperma toe laat. Ik zoek nog even een referentie en plaats die er zo bij.
Oja! Zo heette dat. Moet zeggen dat zoeken op dit onderwerp link is als je die term even vergeten bent: je komt vanalles tegen! Haha Had wel al gevonden dat het in het Engels upsuck heet en dat er onderzoek naar wordt gedaan in california bij vrouwen die zo'n verzakte baarmoeder hebben dat de mond naar buiten steekt. Daarbij kunnen ze het zien gebeuren
Toevallig deze ronde mee begonnen hahaha grappig dat ik jou tip nu lees, ik had het namelijk laatst ook ergens gelezen dus deze maand maar ff kijken of dat heeft geholpen
Ik heb een jaar lang alle trucjes uit de kast gehaald. 2 maanden absoluut niet, en prompt harstikke zwanger! Ik geloof er niet zo in....haha
Zou dit ook weleens willen proberen. Moet je dan dmv penetratie zegmaar klaarkomen of kun je het daarna ook zelf doen met je vingers? Lijkt mij nml niks als al dat sperma binnen is en je man dan nog tijdje door moet hihi
Ik heb begrepen dat t niet uitmaakt of het voor of na de zaadlozing is omdat je baarmoeder ongeveer een haalt uur lang na je orgasme deze bewegingen blijft maken Gewoon lekker alle 2 klaarkomen dus hihi
ik heb hem al vaker gelezen en kan me er best iets bij voorstellen dat dit kan meehelpen. Natuurlijk niet bij stellen waar 'meer' aan de hand is, maar het kan in de normale situatie misschien wel net dat beetje helpen. En als het niet helpt... Heb je er toch in ieder geval plezier van gehad.
Ik heb dit inderdaad gedaan en was in ronde 1 zwanger. Schijnt het beste te zijn om een kwartiertje nadat het zaad erin zit klaar te komen heb ik gelezen. Dus ik heb het zelf nog eventjes achteraf gedaan .
Toeval of niet... na een paar maanden geen zwangerschap dit 1x geprobeerd en toen direct zwanger Nu ronde 1 het weer op deze manier proberen.. wie weet
Is bewezen dat het een hulpje is in het zwanger worden, maar geen garantie natuurlijk. Je lijf geeft het een extra zetje de goeie richting in als je klaarkomt.... denk dat ons lijf daarom ook uberhaupt kan klaarkomen en dat het hierom gemaakt is
ALs je hoort dat de meeste species zeg maar geen genot hebben aan sex en sommige beesten er zelfs dood aan gaan dan zouden wij mensen t waarschijnlijk niet doen hahah.. Gelukkig, dat wij vrouwen ook mee mogen genieten wuhaha, pijn komt als er geen weg terug meer is hihih