Mensen! Mijn vrouw en ik (lees: fysiek mijn vrouw) hebben er weer een iui op zitten (de 5e keer). Al vanaf de dag van de clear blue smiley op de ovulatie test heb ik deze keer een gek raar voorgevoel. Dit is alleen maar sterker geworden afgelopen week. Vandaag zit ze op 11dpo en morgen dus op 12. Ik (en zij ook) heb zo'n ontzettende testdrang, ik ben er gewoon zenuwachtig van. Dat had ik alle vorige keren niet. Nu de vraag: denken jullie dat het te vroeg is om op 12dpo te testen? (Ze heeft ook 2x2 utro vaginaal overigens, sinds de iui). Heeft het zin om al te testen morgen, of is het nog echt te vroeg?
Hier met 9dpo de eerste tuurtest. 18de was ik 12dpo... zie mijn test. In veel gevallen kun je dan dus al prima positief testen. Spannend!
Wow @Cindy29 die is echt super duidelijk! Oké jullie reacties zijn ook duidelijk dames, we gaan een early predictor doen morgenochtend. Zoooo, wat ben ik zenuwachtig voor deze...
Lief meiden! Ik hoop dat jullie geduim helpt haha. Ik geef morgen een update. Heb mijn testdrang vandaag even kunnen sussen door een opruim/schoonmaak woede.