Al een poosje gestopt met anticonceptie omdat ik hier niet vrolijk van werd, lichaam had er steeds last van hoop ongemakken ervan dus gestopt om te kijken hoe mijn lichaam het doet zonder.. cyclus lengtes verschillen sindsdien, dus dacht doe 3ens ovutesten om te kijken of ik een beetje inzicht kan krijgen in mijn cyclus. Aangezien we niet bezig zijn voor een kindje ook niet altijd met mijn cyclus bezig, zondag seks gehad en dacht daarna laat ik eens een test doen vriendlief vroeg waar zit je ergens in de ronde... ik zei ik weet het eigenlijk niet. Maar zoals ik nu kan zien denk ik voor mijn eisprong. Wanneer denken jullie dat dan mijn eisprong zou zijn.
Vanaf nu zou ik dan 2x per dag testen. Dus vanavond evt nog een keertje. Ik denk dat je 1 deze dagen je piek mag verwachten als ik naar je test kijk. En als je je piek hebt gehad springt je ei binnen 1 a 2 dagen.
Ik denk wel dat hij een dezer dagen zal gaan pieken. Is een kindje wel welkom mocht je plots toch zwanger raken op deze manier? Of gebruiken jullie condooms?
Nu deze x niks gebruikt... proberen meestal wel condooms te gebruiken. Als het gebeurt is het niet gepland maar welkom zou het zeker zijn!!
Nog niet positief? Het absorptie stuk zit bovenaan en de bovenste lijn is toch ook donkerder dan de onderste?
Nee het absorptiestuk zit onderaan. Vandaar ook de tekst MAX op de test. Tot die aanduiding moet de het absorptiestuk in de urine . Dus de teststreep zit onderin en de controlestreep zit boven
Whihihi ga zo nog maar eens een test doen ben wel benieuwd.. zijn trouwens action testen die ik uit elkaar heb gesloopt omdat het anders lastiger bewaren is.. Gisteren wel buikpijn gehad wat nu weer over is..
Ik heb maandag (dag 16) smorgens niet kunnen testen ivm werk zou het miss kunnen zijn dat toen de piek was?? Dus dat ik hem met testen gemist heb.. en dus gisteren mijn eipijn was en vandaag de sprong?