Hoi iedereen! Ik zou jullie willen vragen om met me mee te kijken met een test van vanochtend. ff info: ik zit op CD 26 en 11DPO en vorige maand CD 25 maar normaal CD 28 dus zou NOD 6 maart zijn.. met de ochtend urine een test gedaan alleen is het schermpje ook perongeluk nat geworden.. maar ik zie wel twee gekleurde kringen/ lijntjes.(foto 1&2) voor de zekerheid na 3 uur (wel wat water gedronken) nog een test gedaan en daar zie ik niks op.. (foto 3) Wat denken jullie? Je zou toch zeggen dat als schermpje nat is je niet twee rozige dingen gaat zien als er geen hcg te meten valt? En zou de tweede test misschien te waterige urine zijn waardoor het niet meetbaar is? Of is dit gewoon vals positief de eerste? Ik hoor het graag want dit maakt me onzeker..
Helaas is bij de eerste de vloeistof niet goed doorgelopen en dat is de roze ophoping welke je ziet, denk dat je tweede test kloppend is voor nu maar wie weet, je zit pas op dag 11. Hoe zeker ben je van je eisprong?
ja ik was ook al bang voor zoiets.. maar ik zag wel gelijk een duidelijk streepje bij die T en toen werd het zo vaag daarna.. Ik weet dat ik op dag 15 eiwit slijm en kramp had dus ergens rond die datum, dag erna was al weer wit dikkig slijm. bedankt voor je reactie.. morgen maar weer testen voor de zekerheid. Kan dat dan met gewone KVK 2 of is dat nog te vroeg? (Ik heb geen early meer van de avtion zoals op de foto namelijk)
Het kan best zijn dat je pas een paar dagen later dan je eitje is gesprongen en je dan nu pas op 8 dpo zit. Ik zou de kv testen laten, tegenwoordig zijn dat niet de allerbeste meer. Ik ben zelf van van pedictor en dan de early, verkopen ze als het goed is bij de jumbo