Hij is idd licht voor 12 dpo... maaaaaaarrrr ... wellicht had je al veel gedronken en geplast van te voren en misschien ben je een ochtendtester . Is dit de predictor early/express of normale??
Donkerheid vd streep zegt niks over wel of geen twins. Ik had superduidelijke testen al heel vroeg, maar echt altijd maar 1tje. Het kunnen er dus best 2 zijn hoor
@RoGiJuLi ; het is de predictor early. Heb expres niet veel gedronken. Toch nog maar heel voorzichtig blij zijn dus denkje? @Olifantje dankjewel!! Fijn te horen dat je kwaaltjes pas later kwamen. Jij een hele fijne zwangerschap gewenst!
Lief! Ik ben blij voor je, heb je wel verdiend na zo'n lange tijd. Zou wel een leuke verassing zijn voor jouw vriend als hij terugkomt van het feest! Ik had overigens de eerste 12 weken bijna nooit ergens last van.
Nee hoor... je mag gewoon helemaal blij zijn Bij een latere innesteling rond 9 dpo is dit streephe echt perfect!!
Wat een lieve reacties allemaal. Ik moet zeggen dat ik dat vaak niet heb gekund. Altijd op forums lezen dat anderen wel zwanger raakten, en ik maar nooit. Ik kon daar niet zo goed tegen. Ik hoop dat jullie gelijk hebben, en de testen er morgen duidelijker uitzien! En dan maar hopen op een plakker, dat zullen echt hele spannende tijden worden. Voor iedereen die nog middenin een traject zitten, die wil ik een dikke knuffel geven. Het is zo verschrikkelijk slopend...
Nou dit is echt wel een zwangerschap-streep hoor gefeliciteerd meid!!! Wat gaaf na zo een lange weg!!!
Ooh wauw! Dit is een goede test hoor meid en een tuurder noem ik dit al zeker niet meer, gewoon duidelijk positief! Gefeliciteerd! ❤️ Iedere vrouw en zwangerschap is anders de hoeveelheid hcg en de snelheid waarbij je het aanmaakt kan dus ook erg verschillen de 1 heeft een knaller op 14dpo terwijl een ander een tuurder in handen heeft op dezelfde termijn. Gewoon lekker genieten en blij zijn dus! Ook kwaaltjes zeggen helemaal niets, ik ben hoogsensitief en ik merkte wel aan een paar héél kleine dingetjes dat ik me ‘anders’ voelde, maar echte kwaaltjes heb ik geen 1x gehad deze zwangerschap, dus pin je daar ook zeker niet aan vast. Ik hoop op mooi oplopende testen en een plakbaby voor jou! Nogmaals gefeliciteerd
Oh jeetje ik pink gewoon een traantje weg vanwege je reactie. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Wat lief @RachelleNM en bedankt @Whoopie ‘Gefeliciteerd met je zwangerschap ‘ Gaat dat over mij? Ik kan het gewoon niet geloven!!
Ja streep, streep dubbele streep! Ik zeg ook zwanger gefeliciteerd lange weg zo te zien en op een plakbaby en misschien wel 2 super spannend. Laat weten hoe je vriend reageerde
Vriend was mooi op tijd thuis. Dus had de test ingepakt in cadeaupapier en gegeven. Helemaal verbaasd en blij!!! Nu zitten we samen vol ongeloof op de bank en durven nog steeds niet blij te zijn, haha!
Lieve schat wat reageer je mooi en puur. Ik vind het een super streepje! Morgen/overmorgen is hij vast donkerder. Geniet samen van dit moois
Kan gebeuren, is echt niet direct slecht nieuws!! Ik heb hier ook bloedverlies gehad, met precies 6 weken (en zie banner). Knuffel voor jullie! En fijn dat je partner op tijd thuis was!!
Gefeliciteerd! Bloed kan heel goed nog van innesteling zijn, probeer vooral te genieten van die mooie test!