@hannah1983 Ik zou vandaag ook even een Predictor halen. Die zijn een stuk "helderder" dan zo'n plus test. En er is inderdaad iets gaande, dat is al super bijzonder! En daarna blijft het spannend, en de weken hierna misschien ook nog wel een tijdje. Enige wat we kunnen doen is vertrouwen op ons lichaam. En dat is soms lastig! Hoop het zo voor je! Maar je weet nu wel zeker: er is iets gaande en je lichaam kan dus zwanger worden!
Ik vind je testen duidelijk hoor! Als je de predictor wil doen, zou ik wel tot morgenochtend wachten! Dan zit er wat langer tussen en zie je als goed is beter het verschil! Heel veel succes en hopen op een mooi wondertje over 8 maanden!
Ik zie tussen de bovenste en onderste wel verschil. Oploop. De bovenste is duidelijker dan die van gisteren. Super zeg en ga heel hard voor je duimen op een goede zwangerschap! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Aaah gefeliciteerd!! Wat een geluk straal jij uit hier, prachtig om te lezen <3 Na zoveel jaar eindelijk een positieve test, super super fijn!! Nu voorzichtig aan lekker proberen te genieten. Dan duim ik (en ik denk iedereen hier wel) keihard dat jullie over 8/9 maanden een prachtig mooi kindje in jullie armen hebben!
Ik zou morgen een predictor early doen. Deze testen zijn beter. Daarnaast heb je dan 2 dagen tussen je testen zitten waardoor je de oploop beter ziet. En wat bloed is niet erg. Alles is nu beter doorbloed waardoor je ook sneller wat bloed kan verliezen. Oja en natuurlijk gefeliciteerd
Hcg verdubbelt in principe om de dag. Dus als je morgen weer een test doet zou je een oploop moeten zien in vergelijking met je test van gisteren. Maar ga niet teveel testen, je maakt het jezelf alleen maar onnodig spannend! Een beetje bloedverlies is niet zo heel erg, dat kan gebeuren. Ik heb de eerste paar maanden een droomzwangerschap gehad (echt nergens last van!) maar rond de 6 maanden werd ik iedere week opgenomen vanwege bloedverlies en daarna vanwege minder leven. Ik heb uiteindelijk een supergezonde dochter op de wereld gezet Blijf goed naar jezelf luisteren!
Heb net toch ook maar weer een predictor gehaald, kon het niet laten. Ook bij de predictor hetzelfde streepje als gister. Wat mij toch heel licht lijkt voor 13DPO. Maar goed, we houden een klein beetje hoop. Vandaag geen testen meer voor mij! Bedankt voor jullie lieve woorden.
Ja @ingii89 , misschien ietsiepietse donkerder inderdaad. Maar ja, ik wil natuurlijk graag een knalteat hè, haha!
De predictor is duidelijk opgelopen hoor. Super mooie test. Snap dat je het niet kan geloven. Maar streep is een streep dus je bent zwanger! Van harte gefeliciteerd hopelijk over 8/9maanden een gezonde beeb in je armen
Haha ja snap ik maar je kunt ook niet heel veel meer verwachten als er maar 24 uur (toch?) verschil tussen zit! Ik denk dat je morgen een donkere streep kunt verwachten (in vergelijking met de eerste dan)
Jullie hebben gelijk.. er zit zo’n 15 uren tussen beide testen. Vandaag maar wat afleiding zoeken, en hopelijk geen bloed meer! En dan morgen maar weer testen. Hele fijne zondag nog meiden! En ik hou jullie op de hoogte! ❤️
De predictor is zeker opgelopen en dat is goed! Ik vind dit voor 13dpo een prima test. Mijn testen knalden ook pas met 5 a 6 weken zwangerschap.
Zeker weten oploop. Prachtig! Spannend he. Wij hebben ook lang gewacht op ons zoontje en kon het ook gewoon níet geloven. En heb tot 6 wk echt elke dag getest ofzo. Nutteloos maar je moet wat haha. Die wachtweken zijn hels. Hopen op een plakker. Ik had op 15dpo een knaltest. Gefeliciteerd!!!!!!
Wauw @TigerMom en @Nina Sanders dat zijn positieve berichten! Ik ga vandaag voor de rest maar even proberen te relaxen en morgen weer kijken! Bedankt voor jullie antwoorden!! ❤️