Dit is de 8e keer dat ik zwanger mag zijn, maar de allereerste keer dat mijn testen echt heeeeeel langzaam oplopen. Vind het heel vreemd en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Weet dat het afwachten is, maar zijn er meer personen die dit gehad hebben? En wat was de uitkomst? Heb er zelf niet zo’n goed gevoel bij. Foto van de action testen is de oploop in een week.(24 juli en 31 juli) Heb 12 juli ei-pijn gehad dus zou al wel 4,3 moeten zijn, alle andere zwangerschappen knalden m’n testen al rond deze termijn. Andere foto is big bazar. Ze blijven echt beetje gelijk en lopen heel langzaam op.
Ze lopen gewoon op hoor, ik zie niks geks, en eipijn zegt niets over of je eitje ook daadwerkelijk die dag sprong. Kan zomaar 48 uur later zijn , en dan ben je 4.1, en ook dan ziet het er gewoon goed uit
Ik zie vooralsnog ook niets raars. En om echt de oploop te kunnen bepalen, zul je meer dan twee testen moeten doen...
Ik heb elke dag getest hoor.. vandaar ik ook zie dat ze echt heel langzaam oplopen. En dan ik m’n achterhoofd hebbende dat alle andere keren de oploop er veel sneller was, en de testen al veel duidelijker, vind ik het gewoon een beetje vreemd. Maar dat zal dan weer m’n eigen onzekerheid zijn.
Ja oké, maar op deze foto staan maar twee testen, dus verder dan dat kunnen wij helaas niet oordelen.
Aan deze testen is niets raars te zien, ik zie een mooie oploop. Heb je een foto van alle testen op rij? Je vraagt hoe de ervaring van andere is; slechte oploop was bij mij helaas een vmk. Maar de ronde daarna knaltesten en toen een mk met 8weken. Het zegt zo weinig helaas...
Ik zie toch nog steeds een prima oploop op deze testen met 48 uur er tussen, daar is niks geks aan te zien
Ook de oploop van de Action testen wel in een week tijd? Ik heb als ik van 12 juli eisprong en 13 juli 1 dpo uit zou gaan, op 9 dpo al postief getest, als hij 48u later moet zijn gesprongen zou ik dan met 7 dpo al positief moeten hebben getest, das al vroeg toch. Het die onzekerheid altijd, haha.
Gatsie wat naar ik weet dat het indd vaak een slecht teken is, heb een foto bijgevoegd van di,wo,do,vrij en daarmee bedoel ik dus beetje minimale oploop en dat ze redelijk gelijk blijven
Kan hoor, ik had dit keer op 7 dpo een tuur streepje en op 8 dpo een duidelijke. Maar ik zie geen testen van 1 week tijd?
Oh hier zie ik het wel, dan zou de eerste test 7/8 dpo zijn ? Ik vind je laatste test van zondag toch best duidelijk
Nee, ik bedoel de action testen op de foto, daarvan is de bovenste van vorige week dinsdag, en die eronder van vandaag.
Dankjewel voor je antwoorden! Deze is van gister Jeetje, als ik die testen zo bekijk ben ik echt testverslaafd.
Ik snap nu wel wat je bedoelt, die action testen in je eerste berichtje, daar zit meer dan 48 uur tussen? Ze lopen niet schokkend hard op maar ik zou nog niet heel negatief zijn. Ik zie wel oploop
Daar zit precies een week tussen. Daarom juist. Nouja, ik ga het afwachten meer kan ik ook helaas niet doen
Omdat ik “gek” werd van streepjes kijken heb ik net een digitale gedaan.. nu laat ik het erbij qua testen en wacht ik het af.
Wilde net zeggen probeer eens een predictor. Die knalt misschien wel. En misschien ben je wel een middag of avond tester..
Deze was met dezelfde urine gedaan als de onderste actiontest. Test eind vd ochtend indd duidelijker dan ‘s ochtends