te weinig baarmoederslijmvlies door verwijderen spiraal

Discussion in 'Zwanger worden' started by yinyang, Mar 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yinyang

yinyang Lid

Mar 19, 2013
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik wil graag even mn verhaal gewoon kwijt.. en reacties altijd welkom,
    ik probeer 2 jaar zwanger te worden. na onderzoeken bij de gynaecoloog bleek dat er een kleine verkleving zat wat waarschijnlijk is gebeurd bij het verwijderen van mijn koperspiraal(die zat goed vast en de ha kreeg hem er niet uit). in de tussentijd utrogestan gehad maar mijn menstruatie bleef heel weinig en mijn baarmoederslijmvlies 4mm. dat verklaarde wel elke x de symptomen en 8 cycli een positieve test. alleen kon het niet innestelen.
    vorige maand een kijkoperatie gehad waarbij de verklevingen zijn verholpen en wat opgerekt. 2 weken later was alles hersteld! een mooi baarmoederslijmvlies uit drie lagen.. 1 dag voor mijn eisprong.
    vandaag (4 dagen voor nod) al een paar dagen hoofdpijn, 's nachts wakker, 's avonds tintelende borsten en misselijk. ik herken het van alle vorige keren.. alleen zou het nu wel innestelen?? ik kan nergens anders aan denken. vandaag veel te vroeg negatieve getest maar ik kon het niet laten.. nog steeds symptomen..toch maar even afwachten.. eindelijk de oorzaak,,baarmoederslijmvlies hersteld.. zenuwslopend die laatste dagen..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Mis, ik heb er geen ervaring mee, maar mijn duimen draaien absoluut over uren voor je!!!!! Echt, ik hoop dat het deze maand gelukt is en dat alles ook goed mag gaan!!!!

Share This Page