12 DPO voorzichtig licht streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kvinne, 5 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Dat hij vandaag weinig of niet is opgelopen, of zelfs ietsje lichter is, hoeft niets te zeggen. Misschien was je urine minder geconcentreerd of is de test net wat minder. Veel vrouwen testen trouwens in de middag duidelijkere streepjes, wellicht jij ook. Voor nu ben je in ieder geval hartstikke zwanger!

Kvinne vindt dit leuk.
  2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en misschien ben je wel een middagtester :)

Kvinne vindt dit leuk.
  3. Juwi

Juwi Actief lid

8 jun 2016
    264
    111
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd :) ziet er goed uit allemaal

4. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Dat is het nadeel van dagelijks testen om de oploop te checken, want het kan maar zo zijn dat je urine nu net wat minder geconcentreerd was of dat je net op een ander tijdstip hebt getest. De één is meer een ochtendtester, de ander meer een middagtester (kan echt al een groot verschil maken in de streepjes). Dus je hoeft je nog geen zorgen te maken! Je zit nog maar op 14DPO… De kans dat je streepje over een aantal dagen veel meer aanwezig is, is groot. Gefeliciteerd!

Kvinne vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Oef, voor 14 dpo vind ik hem best licht.
    Ook de oploop tussen 12 en 14 is niet wat je hoopt.
    Ben je zeker van 14 dpo?

margarethd en Kvinne vinden dit leuk.
  6. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je zegt.. ik heb 1 dag vruchtbaarslijm gehad en de dag ervoor geklust dus je zou zeggen dat die dag de eisprong is. Want de dag erna had ook melkachtige slijm..

Hier nog even een betere foto

ik vind overigens het streepje van 14 DPO wel echt veel duidelijker dan die van 12DPO.. maar jij denkt dat t verschil nog duidelijker moet zijn bedoel je?

de verloskundige zei dat het vaker voorkomt en dat ik gewoon over een week weer een testje moet doen..

Maar spannend vind ik het wel! Ik had liever een knaltest gehad..

Bijgevoegde bestanden:

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor de eisprong verliezen, dus ik denk dat de kans dat je minder ver bent aannemelijk is :)

Kvinne vindt dit leuk.
  8. Kvinne

Kvinne Actief lid

4 nov 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt. Want ik heb vanochtend opnieuw getest en er is wel degelijk oploop te zien.. misschien domme vraag hoor maar 7 februari was m’n eerste dag laatste menstruatie en m’n cyclus is gemiddeld zo rond 28 dagen (alleen laatste tijd verschilt het wel) ben ik dan alsnog 4 weken zwanger of omdat bijv eisprong of m’n verwachte NOD toch later is ben ik dan minder lang zwanger? Wat de lichte testen zou kunnen verklaren?

Bijgevoegde bestanden:

Nora92 en PippiMoustache vinden dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Dan ben je dus minder ver ;)

Kvinne vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina