Action ovu droogt gek op

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doornroosje94, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornroosje94

Doornroosje94 Fanatiek lid

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Hey iedereen,
    Dit is voor mij ronde 1, op CD 8 begonnen met ovutests, inmiddels CD 17 en nog geen positieve test gehad..(voor spiraal cyclussen van 28/29d dus baal wel) maar oke misschien zoekt mijn cyclus nog zijn weg maar wat mij vooral irriteerd is dat ik de ovutests niet kan vergelijken omdat ze zo irritant opdrogen..

2. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    Te vroeg op plaatsten gedrukt haha

De onderste is van vanmorgen en de bovenste van deze avond,
    Die van deze ochtend zag er hetzelfde uit als die van nu maar elke test droogt op met een potloodlijntje, is dit normaal?
    En is het een mogelijkheid dat die actiontesten gewoon niet werken en ik mn ei heb gemist?
    Ze zijn trouwens nog nooit donkerder geweest dan dit

Bijgevoegde bestanden:

3. isabelletje14

isabelletje14 Actief lid

27 jul 2014
    356
    372
    63
    Ziet er inderdaad wel als gekke testeb uit. Vervelend zeg! Hoop toch niet dat je hierdoor je ei hebt gemist! Heb je de kans om een ander merk te kopen?

4. Doornroosje94

13 okt 2017
    1.229
    1.190
    113
    Vrouw
    @isabelletje14 volgende maand koop ik sowieso een ander merk, voor deze maand maak ik de actiontesten maar op, het is ten slotte nog maar de eerste ronde, super veel haast hebben we niet maar toch fijn te weten waar we aan toe zijn natuurlijk...

5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier altijd wel tevreden over de testen, wanneer ze knalden ook idd 24/48 uur later me ei gehad.
    Enige nadeel is idd wat je zegt sommigen drogen gek op, al heb ik het idee dat dit alleen bij de lichte streepjes is. Zodra ik hier richting een knaller ga blijven de streepjes ook langer mooi.

6. Sharmaine

Sharmaine Lid

31 okt 2017
    14
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Doornroosje, ik heb afgelopen maand 3 ovu testen gebruikt om te kijken welke ik het meest vertrouw. Ik heb die van de Action, Sensitest en CB digital gebruikt. Toen die van Sensitest en CB positief waren, had ik bij de Action test een licht roze streep. Bij mij werd ie dus niet donker, maar had 2 dagen later toch echt mijn eisprong als ik naar mijn temp lijst keek.

Deel Deze Pagina