Gefeliciteerd! Ps: wat toevallig, volgens mij schrijven wij ook samen op een ander forum als ik zo je verhaal lees
@mamavansam, dat zou toevallig zijn! Ben nu heel benieuwd wie jij bent ! Privéberichtje? @iedereen, vandaag zit ik op 14 DPO en heb ik nogmaals getest. Ik had een beetje verwacht dat de streep nu duidelijk donkerder zou zijn geworden omdat het 2 dagen later is, maar hij is eigenlijk precies even donker (of licht). Is dat normaal of moet ik me zorgen maken?? (Ik heb nog nooit eerder positief getest dus geen idee)
Had er net een foto bijgeplaatst, we kruisten elkaar Ik zie nu dat de kruidvat test van vandaag toch wel een dikke streep krijgt (moest misschien nog goed drogen). De Sensitest zie je op de foto niet goed helaas, maar die is van vandaag in het echt net IETS donkerder dan van 2 dagen geleden denk ik, maar amper verschil.
Sorry zie nu pas dat hij er bij stond maar ik vind het er goed uit zien hoor. Hoe lang na het doen van de test foto gemaakt?
Ongeveer een half uurtje na het doen van de test denk ik, hij was nog niet helemaal droog. Naarmate hij verder droogde werd de streep dikker, en aangezien de andere test van 12 DPO uiteraard ook droog is , denk ik dat ik de droge tests wel met elkaar mag vergelijken. Spannend hoor! Wanneer hadden jullie een échte knalstreep? Zeg maar even dik als de controlestreep? (Of hoeft dat niet te komen?)
Ik had pas een na een week overtijd een knaller maar begon ook echt met een tuurstreepje. Ik zou ook zeker wachten tot hij wat droog is want die van de kruidvat duurd langer met opdrogen. Daar raakte ik ook door in de twijfel Maar uiteindelijk kreeg ik deze test Ben toen ook gelijk gestopt met testen