Is dit positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anoniem007, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben nu bezig met ronde 4 en ik doe sinds deze maand ovulatietesten (kv), maar daar word ik niet veel wijzer van. Bij alle testen die ik gedaan heb (vandaag de 7e) had ik een tweede streepje, maar deze was nooit zo donker als het controlestreepje. Het teststreepje was iedere dag ongeveer hetzelfde. Op de test die ik vandaag gedaan heb lijkt het teststreepje wel donkerder dan op de vorige testen, maar is dit dan positief? Als ik heeeeel goed ga kijken vind ik de teststreep nog steeds iets lichter dan de controlestreep, maar hoe donker moet ie dan worden??

Ik weet het niet meer!! Kunnen jullie hier iets over zeggen??

Hieronder een foto van een paar tests van de afgelopen dagen (in chronologische volgorde van boven naar beneden, de onderste is dus van vandaag) en een grotere foto van de test van vandaag.

x

Bijgevoegde bestanden:

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Deze is echt wel positief hoor! Misschien dat ie nog een tikje donkerder kan, maar ik zou dit als positief beschouwen en het flink gezellig gaan maken de komende dagen ;)

3. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Dat moet lukken! Is het trouwens zo dat je rond je ovulatie beter niet iedere dag kan klussen? Want anders moet ik vanavond even overslaan... :)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind Kruidvat echt rottesten, kloppen vaak ook niet!
    Ik vind m wel duidelijk overigens!

5. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok! Ik heb totaal geen ervaring met ovulatietesten. Welk merk raad jij aan? Ik vind Clear Blue zo achterlijk duur... :(

6. anoniem1992

25 okt 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Positief!

kunnen jullie mij ook helpen?
    Wat denken jullie van mijn zwtest ?

Bijgevoegde bestanden:

7. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij licht positief! Ik zie hem wel, hoor!:)

8. anoniem1992

25 okt 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Nog iemand??

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Die CLear Blue is positief! :D

Qua ovulatietesten ik gebruik Sensitest en afgelopen 2 ronde Clear Blue :D

10. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Misschien een eigen onderwerp starten anoniem 1992... Deze is niet voor algemeengebruik, dat is wel onduidelijke zwangerschap ovulatie testen (zo ongeveer heet die groep volgens mij)

Anoniem 007, ziet er netjes uit. Ik zou zeggen gaan met die banaan. Bij een positieve test, springt hij binnen 48 uur. Dus je hebt nog even ;)

Deel Deze Pagina