Hoi dames! Na een dag overtijd te zijn, heb ik testje gedaan. Het tweede streepje is erg licht. Is de test dan wel positief? #hopefull Liefs grasspriet
Oohh wat fijn!!! Mijn man weet het nog niet eens. Die ligt naast me te slapen. Ik kan natuurlijk niet meer slapen 😂
Ben ik dan de enige die vind dat het streepje veel te scheef staat? Bij uitvergroten lijkt hij wel rechter...apart...
Er staat een streep, lijkt idd iets scheef te zijn (bovenkant streep iets naar rechts) maar ik denk dat de lijn nog niet volledig ingekleurd is door de kleurstof. Kan je nu een nieuwe foto maken. Ik verwacht dat de streep nu wel duidelijker is geworden Wel gefeliciteerd hoor!!
Ik heb wel steeds het idee dat ik lichte menstruatiekrampen heb. Dit had ik afgelopen dagen ook, daarom dacht dat ik weer ongesteld zou worden. Is dit normaal?
Ik kan een nieuwe foto maken, maar heb de test ruim een uur geleden uitgevoerd. Dan is het aflezen toch niet betrouwbaar meer?
Ik zie hem ook wat scheef ja, durf dus niet te zeggen of je t dan als positief mag beschouwen. ik hoop dat ze mooi oplopen of straks misschien al! spannend
Jawel is nog wel betrouwbaar omdat de streep er al binnen 5 min stond. De kv kleurt namelijk na afleestijd nog wat beter.
Kijk!!!! Prachtige knalstreep!!!!! En zoals ik al zei....nu is hij wel helemaal ingekleurd en recht!!
Mooi hoor! Van harte gefeliciteerd😁 Heb je je man inmiddels al op de hoogte gebracht?😉 Streepje is streepje. Zolang het streepje in de eerste 5 minuten opkwam zetten is hij daarna ook nog steeds positief👍
Jeetje, wat is dit onwerkelijk zeg 😍 nee, manlief ligt nog steeds te slapen. Zat al te bedenken hoe ik dit zou gaan vertellen. Miss zo een ontbijten maken en daar de test bij doen 😄 Heel erg bedankt voor de mentale steun, meiden! X
Hartstikke positief hoor! Idd zo lang de streep er binnen 5 minuten was is het een goede test! Gefeliciteerd! Nou snel je man wakker maken hahahahaha!