Hoi dames, Zien jullie ook een lichte oploop? Ik ben zo zenuwachtig en weet gewoon niet of ik blij mag zijn. Ik vind de testen ook best licht. Ik zie soms echt van die knaltesten voorbij komen, als ik die met die van mij vergelijk wordt ik toch een beetje onzeker. Wat vinden jullie? De onderste is van vanmorgen 16 dpo. Is dit nou een mooie test of zeggen jullie kijk het nog even aan? Liefs deer
heeeel eerlijk ik vind dit er niet zo positief uitzien, de test van 16 dpo heeft een donkerdere teststreep en dan zou je verwachten dat het resultaat de tweede streep dus ook veel donkerder zou zijn, nu kan het ook komen doordat hcg elke 24-48 uur verdubbelt, dus ik zou even doortesten want naar mijn idee is de 16dpo test dus lichter als die van gisteren
Ik vind het er ook niet heel denderend uitzien als ik eerlijk ben, ik zie ook niet echt een duidelijke oploop, ik duim dat het alsnog een knaller mag worden!
Ja dat dacht ik dus al. Bah! Zenuwslopend dit... Nu heb ik net toch maar even een keer geprobeerd met middagurine en....deze is veeel duidelijker. Hoe kan dat nou weer? Ik dacht dat ochtendurine geconcentreerder was. Geeft me wel weer een beetje hoop
Die van mij waren 's middags ook duidelijker. Ik vind het er wel voorzichtig positief uitzien nu met je laatste test. Maar eigenlijk kan je over 2 dagen pas beter zeggen of positief is.
Ziet er idd een beetje te zelfde uit onze oploop ToyaAp! Duim voor je dat het binnenkort een knaller hebt meid!
Okay dat wist ik niet dat daar verschil in kon zitten dan test ik vanaf nu dus in de middag 😀
Zo te zien ben je een middagtester. Ik zou over 2 dagen nog eens 's middag testen en die dan vergelijken met die van vanmiddag. Succes!
Ik heb een bloedtest gehad afgelopen maandag. Volgende week 1e controle echo. Nee ik heb geen bloedverlies gehad ofzo. Ik had geen knaltest testen waardoor ik ging twijfelen, maar hcg oploop is prima.
ik zie niets, maar misschien is een eigen topic of het verzameltopic iets beter om je foto te plaatsen. nu zit je in het topic van een ander. dat verwarrend
Ik vind het wel een mooie oploop.. niet alle vrouwen testen even duidelijk en vroeg zo sterk hè... volgens mij is er wel goede hoop.