Dank je! Dat is al een paar jaar geleden zeker? Inmiddels hebben we een prachtige, lieve, en bizar dierbare dochter. Dat maakt het nu wel makkelijker nuchter te blijven .
Dank jullie wel! Wordt sensitest eigenlijk minder snel donker dan kV? Net een sensitest gedaan ( heb er nog een stuk of 30 liggen) en duidelijke streep, maar had op nod ( vandaag) toch iets donkerder gehoopt?
Ik vind het een mooie streep hoor Madelein. Mijn kruidvattest was ongeveer hetzelfde op NOD. Gefeliciteerd!
Schrok vanmorgen. Duurde enorm lang voordat er een streepje kwam, ik ging er vanuit dat het alweer mis zou gaan. Maar hij is wel gekomen uiteindelijk. Raar... Loopt ie genoeg op? Vind hem zo licht voor 1 dag na nod.
Ik vind 'm prachtig oplopen Madelein. Je weet natuurlijk nooit wat er in je buik allemaal gebeurt, maar op basis van de test zou ik me nul komma nop zorgen maken.
Wanneer had je ovu pijn? Hij kan ook na de ovu pijn zijn gesprongen en dat je dus minder ver bent (nu pas 12 dpo ofzo). Ovu pijn is namelijk niet de eisprong zelf
Dan denk ik dat jouw ei op woensdag/donderdag is gesprongen en zit je nu idd op 12-13 dpo Je lf is dan normaal zo'n 13 dagen vandaar dat je 14-15 dagen na de pijn ongi wirdt! Supermooie testen voor 12-13 dpo hoor