Hmmm dat zou kunnen idd. Nou ja we wachten af. Over 2 dagen maar weer eens testen. Hopelijk durf ik dan een cb te doen
Kruitvat duurt tegenwoordig heel lang (15-30 min)voordat ie goed kleurt vind ik. Zolang er binnen de 5 min een streep staat is het prima. Gefeliciteerd!
Dank jullie wel!! Hopelijk komen we de komende 2 weken goed door. Misschien dat ik het daarna echt durf te geloven
Nee, mooie test juist!! Fijn hoor Ik hoop dat je de komende weken goed doorkomt en daarna een prachtige echo hebt!
Wauw Madelein, wat zie ik nu, wat een mooi oplopende testen voor een brusje! Het is jullie van harte gegund en ik hoop dat deze zwangerschap zonder problemen gaat verlopen! (Ook ik heb meegekletst met IUI topic oktober 2014).
Het wordt steeds zwaarder... maar ik ben vorig jaar natuurlijk wel zwanger geweest en na de miskraam voor ons gevoel nog geen echte kans gehad (ivf 2 hadden we maar 1 embryo dat een dag achter liep, icsi 3 geen embryo's en nu bezig met icsi 4), dus we geven de moed nog niet op...
Heftig zeg. Ik trok de iui al niet. Zo knap dat jullie zo volhouden. Ik hoop heel erg dat jullie ook een mooi wonder gegund is. Even niet zo leuk voor jou... vanmorgen cb gedaan:
Ja bij de kv duurt het echt even voordat het streepje komt Ik zat ook eerst van😱 En een mooie cb, gefeliciteerd!!