Ik denk dat ik gister een rare kV test te pakken had. Vanmorgen deze sensitest. Toch echt een knaller!! Ben weer blij!
Ze lopen zo mooi op!! Cb zei helaas nog 2-3 vanmorgen, zit net op de grens denk ik Ik heb er vertrouwen in. Bij alle miskramen liepen ze echt niet zo mooi op. Dus: dr afspraak voor de eerste echo staat! Wat duurt het nog lang voor het 18/4 is
Ziet er goed uit. En onbezorgd zwanger zijn is er niet meer bij ik begrijp je heel goed. Vorigjaar zijn wij met ruim 16 wkn ons zoontje verloren en zit nu dus weer in die beruchte 16e week. Ben er gewoon ziek van. Dat laat je nooit meer los. Maar fijn meid dat je testjes mooi oplopen.
O bah . Zo herkenbaar. Wij zijn onze zoon met 19 weken verloren. Die periode was drama tijdens de zw van m'n dochter. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je. Houd moed!
Wow wat een mooie knaller zeg! Nogmaals van harte maar snap ook helaas goed dat je onzeker bent...(zoontje verloren met 22wk) Ik wens je een mooie zwangerschap en dat alles voorspoedig mag verlopen😘