hallo meiden, Vandaag 12 dpo en heb 3 dagen geleden voor het eerst getest met predictor early zie foto resultaat en gister met clearbleu plus.. zie resultaat. Ik haalde daarop de clearbleu met weekindicator en tot mn verbazing zei die niet zwanger. Al mn hoop per direct de grond in. Action gereden , early gekocht 2 voor 2,47 en daar zag ik vrijwel niks tot ieniemienie streepje op. Niet te fotograferen. Heb een cyclus van 28 dagen en heb mn eisprong ook gevoeld . Graag jullie mening? Indrogers? Of te weinig hcg voor die testen?
Of een vroege zwangerschap die al vroeg mis gaat helaas zie de steepjes wel, maar als deze van eerder waren en clearblue weekindicator zegt nu niet zwanger ben ik niet zo positief helaas
Een cb met wekenindicator heeft doorgaans meer hcg nodig dan de streepjestesten dus het is best mogelijk dat je zwanger bent maar dag je nog niet genoeg hcg hebt voor de indicator test. Ik zie hem op de plus test best duidelijk. Ook een breed streepje. Zou morgen nog zo’n zelfde test doen. Predictor of cb plus. Hopelijk is ie dan een stuk duidelijker zichtbaar! Ik duim voor je
Ik denk idd dat het een biochemische zwangerschap is (geweest). Ik zou even niet zoveel verschillende merken gaan doen, maar het nu bij 1 merk houden om te kijken of het oploopt.
Ik zou idd ook met de predictor of de clearbleu plus doorgaan, dan kan je ten minste vergelijken. Met al die verschillende testen te gebruiken heb je echt geen indicatie meer of ze wel oplopen ja dan nee. Wanneer je testen mooi oplopen kan je later nog steeds 1 met weekindicator doen verder ook best steeds op zelfde tijdstip testen, zo heb je tenminste een referentiepunt mijn duimen draaien voor je!