hey ik heb al eerder wat dingen geplaatst, maar er komen veel twijfels bij kijken, ik ben dinsdag pas 20 jaar, en me vriend is pas 24.. We willen heel graag een kindje, maar ik heb er niet echt de puf voor zeg maar, want juist wanneer ik vruchtbaar ben heb ik nooit zin... En aangezien ik nog is tante word volgende maand ook weet ik niet of het wel verstandig is om zwanger te worden hihi.. ik wou dit gewoon even kwijt omdat hier tenminste veel mensen zijn die vast wel een beetje hetzelfde als ik meemaken.. hoop op goed advies van jullie..
Als jij ook maar half denkt dat je er niet klaar voor bent moet je er niet aan beginnen.. Dat is het enige advies wat ik je kan geven.
Beste Roxanne, Als je echt het gevoel hebt er nog niet klaar voor te zijn, dan zou ik eerlijk gezegd even wachten. Mijn advies denk samen heel goed na of jullie nu een kindje willen of toch liever wat later. Twijfels in het begin kunnen ook heel normaal zijn hoor, het is een spannende tijd waarin je veel gaat nadenken over jezelf als moeder en/ of je/ jullie het wel aankunnen. Praat er met je vriend over en eventueel met anderen! Je bent inderdaad nog jong, twintig jaar. Maar ik noem dit niet te jong, als jullie een kindje willen en klaar (ook financieel) voor zijn, waarom niet. En als je toch even wil wachten, dan heb je nog alle tijd.