Mijn dochtertje, nu 4.5 maand, heeft twee aardbeienvlekken. Een op haar borst en een op haar hoofd. Die op haar borst is vrij klein en ligt ook meer op de huid. Die op haar hoofd is wat groter en dit is ook meer een bult geworden. De zijkanten zijn gewoon huidskleurig en bovenop zit dus de aardbeienvlek. Ik heb het idee dat ze niet meer groeien, maar ik vroeg me af wat jullie ervaring is met aardbeienvlekken. Worden ze eerst platter en verkleuren ze of blijft dit nog wel even een bult?
Met een bult heeft onze dochter niet, dus geen idee hoe dat gaat. Mijn oudste heeft een aardbeivlek onder haar borstje. Hij was eerst net zo vel rood als die van jouw dochtertje. Nu is hij een heel stuk vager geworden, maar ze heeft hem nog wel.
Mijn beide dochters hebben aardbeienvlekken. Bij de oudste (bijna 7 jaar) zijn ze eerst platter geworden en daarna verkleurden ze. Nu zie je ze nog wel als je goed kijkt. Mijn jongste (bijna 5) is behandeld met propranolol. Bij haar werd die gelijk plat en wit. Later weer een paarse gloed. Nu lijkt het een blauwe plek. Of dit nog gaat veranderen?? Kijk ook eens op de dit van de hevas.eu Daar kan je veel info vinden+ forum.
Mijn oppaskindje heeft een aardbeienvlek op haar borst, ze is nu 1.5. Hij is echt al een heel stuk platter en minder rood (en warm) geworden. Trekt vanzelf weg, bij de één gaat het sneller dan bij de ander.