Hoi Evelien, De start met onze kleine was niet zo lekker. Koen lag na een paar dagen al opgenomen met het RS virus. De eerste 3 weken heeft hij dus heel winig voeding binnen gekregen. Daarom kreeg hij in het zh een maagsonde. Nu gaat het weer goed en kan hij niet genoeg krijgen van eten. Hij is nu trouwens 7 weken. Wij zijn 3 weken geleden overgestapt op Nutrilon Forte (hongerige baby's omdat hij om de twee uur bleef komen. Nu zit hij op 6 keer 150 cc, dus eigenlijk een voeding teveel. Bij het CB zeiden ze een paar weken geleden dat ik het even moest aankijken omdat hij wat in te halen heeft. Hij krijgt nu om 08.30/12.00/15.30/19.00/23.00/03.30 Ik merk nu alweer dat hij er eigenlijk niet genoeg aan heeft en ik moet hem echt de hele tijd rekken. Ik mag zeker ng geen rijstebloem ofzo toevoegen??? Ik weet gewoon niet meer wat ik ermee moet. Moet ik hem weer meer gaan geven??? k hoop dat je ons kan helpen. Groet, marieke
Hallo Marieke, Je zoontje mag pas vanaf 4 maanden rijstebloem, eerder kunnen de darmpjes dat niet verteren. Drinkt je zoontje ongeveer 20 minuten over een flesje? Wanneer hij sneller drinkt kan je misschien een kleiner speentje gebruiken of de voeding iets dikker maken met johannes broodpitmeel, dat zorgt er vaak voor dat een kindje langer tevreden is op de voeding. Groeten Eveline