Dreumes 15,5 maand drinkt steeds minder

Discussie in 'Voeding' gestart door frannie82, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En oh wat ben ik hier bezorgd om...!

Al maanden zijn we blij met alles wat ze binnen krijgt en meestal was het zo:

ontbijt: 100cc Neocate
    tussendoor: paar slokjes thee, diksap of water misschien 20cc
    lunch: 100cc Neocate
    tussendoor: paar slokjes thee, diksap of water misschien 50cc
    avond: 100cc Neocate

Soms een bakje appelmoes, af en toe geitenvla

Maar de laatste week is het echt slechter geworden omdat ze ook het fruit en warme eten bijna niet tot helemaal niet eet. Dan haalde ze nog wel wat vocht uit het fruit en in de warme maaltijd zit ook wel verborgen vocht.

Daar bij komt dat ze ongelofelijk haar eigen wil heeft en dus NIET geholpen wil worden met eten. Ik moet ook geen lepel neerleggen bij het eten wat ze niet zelf met een lepel kan eten want dan wordt ze boos en is het einde oefening.

Pap vindt ze heerlijk maar ze moet het zelf lepelen. Wat tot mijn verbazing best aardig gaat.

Ze zal vast wel merken dat mama zo bezorgd is maar ik weet niet hoe ik dit los kan laten. Ze is al een keer uitgedroogd in het zh opgenomen en ik ben zo bang voor herhaling.

Ze is al vanaf zondag ziekjes met vaak elke dag wel koorts, gisteravond voor ze naar bed ging weer 38.7. Huisarts wordt niet warm of koud van mijn verhaal en denkt misschien wel dat ik overdrijf maar ze drinkt naar mijn idee echt heel slecht.

Huisarts wil het nog aan blijven kijken omdat ze zo levendig is. Dat is wel haar valkuil...

Iemand dit dit herkent en tips heeft?
    Ik heb alle soorten bekers in huis niks helpt echt.

Dit heeft ze vandaag tot nu toe op:

80 cc Neocate, half zakje knijpfruit een stuk of 4 druiven en net ongeveer 40cc Neocate.

De fles wilde ze niet dus heb het voor het eerst in de tuitbeker gegeven. Maar dit gaat dus ook niet op.

2. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Ik heb geen tips voor je, maar leef met je mee. Mijn dochter heeft de afgelopen maand haar warme eten steeds sneller laten staan totdat ze het volledig weigerde. Het gaat hier nu weer wat beter. Hopelijk waait deze fase bij jullie ook weer over.

Deel Deze Pagina